مگ بلاگ

6 ویژگی که هر کاربر جدید iMessage باید درباره آن بداند

6 ویژگی که هر کاربر جدید iMessage باید درباره آن بداند

آیا تا به حال پیامی دریافت کرده اید و بخواهید بدون تایپ کردن پاسخ آن را تأیید کنید؟ شاید بخواهید به شخص اطلاع دهید که پیام او را بدون اعلان مزاحم «خواندن» دیده‌اید یا ترجیح می‌دهید زمانی که زمان بیشتری در اختیار دارید به پیام پاسخ دهید. واکنش های پیام در چنین مواردی فوق العاده مفید است. برای استفاده از آنها، پیامی را که می‌خواهید به آن واکنش نشان دهید پیدا کنید و آن را به مدت طولانی فشار دهید. اکنون باید یک پاپ آپ با شش واکنش مختلف ببینید: عشق، دوست داشتن، دوست نداشتن، خنده، تعجب و علامت سوال. بسته به آنچه که به آن واکنش نشان می دهید، روی نماد انتخابی خود ضربه بزنید.

هنگامی که به پیام واکنش نشان دادید، پاپ آپ ناپدید می شود و نمادی با واکنش شما در گوشه پیامی که به آن واکنش نشان داده اید ظاهر می شود. اگر به طور تصادفی واکنش اشتباهی ارسال کردید یا به پیام اشتباهی واکنش نشان دادید، نگران نباشید – تنها کاری که برای لغو واکنش باید انجام دهید این است که مراحل بالا را تکرار کنید. هنگامی که منوی پاپ آپ دوباره ظاهر شد، یا روی واکنش دیگری ضربه بزنید تا آن را تغییر دهید یا روی واکنشی که قبلا برای حذف آن انتخاب کرده بودید ضربه بزنید.

اپل مدت زیادی است که تلاش می کند استیکرهای iMessage را اتفاق بیاندازد و با عرضه iOS 17، در نهایت موفق به انجام این کار شد. بنابراین، اگر نمی توانید یک واکنش مناسب پیدا کنید، که قابل درک است زیرا تنها شش گزینه وجود دارد، می توانید به جای آن از برچسب استفاده کنید. با توجه به اینکه بسته‌های استیکر را دانلود کرده‌اید یا استیکرهای زنده متحرک خود را ایجاد کرده‌اید، پیامی را که می‌خواهید با استفاده از استیکر به آن واکنش نشان دهید، طولانی فشار دهید، روی Add Sticker ضربه بزنید و یک برچسب را انتخاب کنید.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید