مگ بلاگ

6 اپلیکیشنی که پیاده روی صبحگاهی شما را سرگرم کننده تر می کند

6 اپلیکیشنی که پیاده روی صبحگاهی شما را سرگرم کننده تر می کند

وقتی برای اولین بار Fantasy Hike را راه اندازی می کنید، از قبل شبیه یک بازی به نظر می رسد. پس از کلیک بر روی متن شناور «Begin»، با داستانی در مورد اینکه چگونه یک جادوگر شما را به تلاشی برای بازگرداندن حلقه می فرستد، شروع می شود که یادآور «ارباب حلقه ها» است. سپس، از شما خواسته می‌شود به داده‌های Motion & Fitness Activity، داده‌های مسیر پیاده‌روی و دویدن Apple Health و ردیابی موقعیت مکانی دسترسی داشته باشید.

در بخش آمار تلاش خود، می توانید تاریخ شروع تلاش خود، تاریخ تخمینی رسیدن به مقصد را بر اساس نرخ خود و پیشرفت رقیب خیالی خود “آقای آندرهیل” را ببینید. برای شکست دادن او، توسعه‌دهندگان بازی ادعا می‌کنند که باید حداقل 13 کیلومتر در روز را با «پاددلینگ پاداش» هدف گذاری کنید.

جایزه Paddling اساساً یک ویژگی است که در آن آواتار شما در حال پارو زدن در پایین جریان در یک قایق است، به این معنی که شما دو تا پنج برابر سریعتر از سرعت معمولی خود حرکت خواهید کرد. جدای از این، همچنین شامل برخی موارد عجیب و غریب در مورد چیزهایی مانند اواخر صبح، صبحانه دوم، یازده و چای بعد از ظهر است که اساساً به توضیح تمام ساعات بین جایی که در آن حرکت نمی کنید کمک می کند.

در حال حاضر، Fantasy Hike برای دانلود رایگان برای iOS در دسترس است. اگرچه برای اندروید منتشر نشده است، اما توسعه دهندگان ادعا می کنند که در حال انجام است. یکی از بهترین چیزها در مورد برنامه Fantasy Hike این است که می توانید آن را برای خرید تک برنامه ای خریداری کنید، به این معنی که اگر تصمیم بگیرید که برای شما مناسب نیست، هیچ هزینه اشتراک اجباری وجود ندارد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS