مگ بلاگ

6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

6 بهترین فیلم برای تجربه سیستم صدای فراگیر شما

برای این فهرست، ما می‌خواستیم روی فیلم‌هایی با موسیقی متن فراگیر تمرکز کنیم که اول از همه در نقدهای حرفه‌ای مورد تحسین قرار گرفته‌اند و تنوع یک معیار ثانویه است. در حالت ایده‌آل، این نباید فقط فهرستی از فیلم‌هایی باشد که صداهای شلیک گلوله، انفجار و تصادف اتومبیل را در اتاق نشیمن شما ارسال می‌کنند (اگرچه، اینها می‌توانند سرگرم کننده باشند!). این فهرست باید نشان‌دهنده مقطعی از روش‌هایی باشد که مهندسان و ویرایشگران صدا می‌توانند از صدای فراگیر برای بهبود یک فیلم حداکثر استفاده را ببرند.

از نظر استناد به نظرات حرفه ای، عمق بسیار زیاد آرشیو بررسی در Blu-ray.com آن را به یک منبع ارزشمند تبدیل می کند. بعید است که گروهی از افراد با چارچوب مرجع بهتری نسبت به کارمندان Blu-ray.com برای جایگاه یک فیلم خاص پیدا کنید. در صورت امکان، آنها را با نظرات سایر وب سایت ها نیز تکمیل می کنیم، از جمله Reddit و وبلاگ ها یا انجمن های مختلف DVD/Blu-ray/Theater سینمای خانگی.

برای تنوع، می‌خواستیم طیف وسیعی از فیلم‌ها را اجرا کنیم. “Stop Making Sense” موسیقی و فضا را از طریق یکی از بهترین فیلم های کنسرتی که تا کنون ساخته شده است را نشان می دهد. «راننده تاکسی» به‌طور گسترده به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌هایی که تا کنون ساخته شده است، شناخته می‌شود، و در نظر گرفته می‌شود که دارای یک موسیقی متن فراگیر است که فضا را بهبود می‌بخشد و امتیاز فیلم را به نمایش می‌گذارد. بقیه طعم‌های متفاوتی از تجربه فراگیر مرسوم‌تر را نشان می‌دهند، با «پارک ژوراسیک» به‌ویژه برای نقشش در راه‌اندازی DTS.


چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

در برخی موارد، ممکن است بخواهید ارتباط بین آیفون و حساب اپل را حفظ کنید، اما دیگر نخواهید به خریدهایی که انجام داده‌اید، مانند Apple Music یا Apple TV دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال،

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

به عنوان یک EV، جالب ترین جنبه Ryvid Anthem، البته سیستم قدرت آن است. چگونه می‌توانید عملکردی را که از یک موتورسیکلت شهری بدون مخزن بنزین می‌خواهید به دست آورید و چگونه آن را شارژ