مگ بلاگ

6 تا از بالاترین رتبه بندی تلویزیون های سامسونگ برای سال 2024

6 تا از بالاترین رتبه بندی تلویزیون های سامسونگ برای سال 2024

یکی از منحصربفردترین پیشنهادات سامسونگ در بخش تلویزیون خود چیزی است که به عنوان The Frame شناخته می شود. هر فرد دیگری که تلویزیون دارد فقط باید به داشتن این مستطیل سیاه و بزرگ روی دیوار یا نشستن روی کابینت خود راضی باشد تا زمانی که دوباره آن را روشن کند. قاب LS03D به نظر می رسد آنچه را که برخی آن را چشم پوشی زیبایی شناختی می دانند، از بین ببرد. این تلویزیونی است که طوری طراحی شده است که به شکلی روی دیوار نصب می شود که گویی عکس یا اثر هنری را آویزان می کنید. حاشیه تلویزیون نیز برای تقلید از این حس است. بنابراین، زمانی که به طور فعال از تلویزیون خود استفاده نمی کنید، The Frame می تواند مانند هر اثر هنری دیگری که ممکن است در اتاق آویزان کنید عمل کند نه اینکه شبیه تلویزیون باشد.

با این حال، گمراه نشوید. این هنوز یک تلویزیون QLED است، اگرچه با مدل های QN که قبلا ذکر شد متفاوت است، زیرا از یک سیستم روشنایی LED سنتی به جای مینی ال ای دی استفاده می کند. نتیجه تصویری است که کاملاً به شادابی و روشنایی همتای QLED خود نمی رسد، اما همچنان تصویر بسیار خوبی است. هنوز هم از صفحه نمایش نقطه کوانتومی استفاده می کنید و برای بازی های HDR و 120 هرتز تنظیم شده است (از مدل 55 اینچی شروع می شود).

از نظر قیمت، به راحتی بین مدل های Crystal UHD و QN قرار می گیرد. قیمت اولیه آن برای مدل 43 اینچی 999.99 دلار است و برای مدل 75 اینچی تا 2999.99 دلار افزایش می یابد. اگر به حداکثر رساندن قدرت تلویزیون شما بسیار مهم است، The Frame ممکن است برای شما مناسب نباشد، اما اگر می‌خواهید اتاقی را با یک تلویزیون با کیفیت خوب به هم ببندید، می‌تواند افزودنی شگفت‌انگیز باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟  تمام آنچه نیاز است بدانید

آیا خیابان Ninja H2R کاوازاکی در ایالات متحده قانونی است؟ تمام آنچه نیاز است بدانید

این کاوازاکی بسیار سریع به طور خاص برای استفاده در مسیر مسابقه طراحی شده است. در نتیجه، روشنایی مورد نیاز فدرال را ندارد، مانند چراغ‌های جلو، بازتابنده‌های بازتابی، چراغ‌های عقب، و چراغ‌های راهنما (در چرخه