مگ بلاگ

6 تا از بهترین و مقرون به صرفه رطوبت ساز برای فصول خشک

6 تا از بهترین و مقرون به صرفه رطوبت ساز برای فصول خشک

بهترین نوع مرطوب‌کننده رطوبتی است که می‌توانید آن را در یک نقطه از خانه خود رها کنید و از آن بخواهید که همه چیز را مرطوب کند، برخلاف استفاده از آن در هر اتاق. اگر خانه کوچک‌تری دارید، مثلاً 2300 فوت مربع، رطوبت‌ساز برج تبخیری AIRCARE تمام رطوبت مورد نیاز را بدون توجه به جایی که هستید به شما می‌رساند.

این مرطوب‌کننده تا شش گالن آب را در خود جای می‌دهد که می‌توانید آن را با یک پارچ از طریق درگاه بارگیری مناسب از جلو در آن بریزید. در یک مخزن پر، این دستگاه می تواند تا 70 ساعت متوالی کار کند و در یکی از سه تنظیمات فن، غبار مرطوب کننده ایجاد کند. به لطف فناوری Cool Mist که از هیچ عنصر گرمایشی استفاده نمی‌کند، دیگر نگران سوختن بچه‌ها یا حیوانات خانگی در اثر بخار داغ نباشید.

رطوبت ساز AIRCARE Tower در Home Depot با قیمت 122.99 دلار موجود است، جایی که امتیاز 4 از 5 را دارد. کاربران ادعا می کنند که از راحتی ریختن آب در مخزن قدردانی می کنند، کار ساده ای که می توانید در شروع هر روز انجام دهید. کاربران همچنین از آسانی تنظیم آن با اجزای بزرگ و متصل به هم و فیلتر شکافی لذت می برند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
10 مورد از بهترین وانت های جدید برای بکسل

10 مورد از بهترین وانت های جدید برای بکسل

Ram 3500 یکی از بزرگ‌ترین وانت‌های موجود در بازار و بخشی از مجموعه وانت‌های سنگین Ram's Heavy-Duty است که دارای عملکرد، دوام، تجمل، راحتی و نوآوری فوق‌العاده است. خط تولید سنگین رام از 2500 و