مگ بلاگ

6 قطعه و لوازم جانبی خودرو که می‌توانید در Costco تخفیف پیدا کنید

6 قطعه و لوازم جانبی خودرو که می‌توانید در Costco تخفیف پیدا کنید

تا زمانی که وسیله نقلیه ای با موتور احتراق داخلی (یعنی نه وسیله نقلیه الکتریکی) رانندگی می کنید، باید روغن موتور بخرید. برای خرید روغن لازم نیست خودتان به فروشگاه قطعات خودرو مراجعه کنید – می توانید اتومبیل خود را به تعمیرگاه یا نمایندگی ببرید، جایی که روغن در قیمت تعویض روغن شما لحاظ می شود. صرف نظر از این، شما همچنان برای نفت پرداخت می کنید.

با توجه به اینکه اکثر خودروها هر 3000 تا 7500 مایل به تعویض روغن نیاز دارند، هزینه های تعمیر و نگهداری می تواند افزایش یابد. اگر می خواهید هزینه های تعمیر و نگهداری خود را کاهش دهید، چند گزینه دارید. تعویض روغن در خانه یکی از راه های عالی برای صرفه جویی در هزینه های نگهداری است. اما اگر دوست ندارید روی ماشین کار کنید یا فضا یا ابزار لازم برای تعویض روغن خود را ندارید، ممکن است بتوانید با خرید عمده روغن خود مقداری پول نقد ذخیره کنید. بسیاری از مغازه ها به شما اجازه می دهند روغن و فیلتر خود را بیاورید. برخی حتی اگر مواد خود را تهیه کنید، هزینه کل شما را کاهش می دهند.

خرید نفت در Costco می تواند راهی عالی برای صرفه جویی چند دلاری باشد. فروشگاه انبار چهار بسته پارچ روغن 4 لیتری را به قیمت 63.99 دلار به فروش می رساند. با توجه به اینکه بسیاری از فروشگاه‌های قطعات خودرو پارچ‌های 5 لیتری را بین 30 تا 50 دلار به فروش می‌رسانند، خرید روغن شما به صورت عمده در Costco می‌تواند منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در طول زمان شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل