مگ بلاگ

6 مورد از محبوب ترین موتورسیکلت های سوزوکی برای تازه سواران

6 مورد از محبوب ترین موتورسیکلت های سوزوکی برای تازه سواران

سوزوکی GSX250R ABS یک دوچرخه ساخته شده با سواران جدید، انتخاب خوبی است. موتور 248 سی‌سی با کنترل در ذهن ساخته شده است و حتی تازه‌وارترین موتورسیکلت‌ها در انتخاب این موتورسیکلت برای اولین بار مشکلی ندارند. شاید بزرگترین چیزی که برای سواران جدید به نفع آن است، قیمت است. قیمت MSRP برای GSX250R ABS از 5099 دلار شروع می شود، بنابراین یکی از مقرون به صرفه ترین دوچرخه ها در لیست است. در کنار آن، ABS را دریافت می کنید که یک لایه ایمنی اضافی را اضافه می کند.

عملکرد موتور در بهترین حالت خود بین 15 تا 55 مایل در ساعت است، بنابراین دوچرخه خوبی برای دوچرخه سواری در مناطق شهری است. تزریق سوخت سوزوکی (EFI) می‌گوید که این موتورسیکلت می‌تواند بیش از 73 مایل در هر گالن را طی کند، که صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها برای هر کسی خواهد داشت. البته، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد، اما شما باید مسافت پیموده شده بنزین خوبی داشته باشید، که آن را به گزینه ای مناسب برای سواری و رفت و آمد تبدیل می کند.


10 مورد از موفق ترین مدل های تاریخ فورد

10 مورد از موفق ترین مدل های تاریخ فورد

فورد فالکون در سال 1960 معرفی شد و پاسخ فورد به علاقه فزاینده آمریکا به خودروهای کوچکتر و اقتصادی تر در آن دوران بود. سال‌ها از عملکرد موفقی برخوردار بود و جذابیت آن فقط به