مگ بلاگ

7 کامیون ارزان قیمت که باید برای پروژه Resto-Mod بعدی خود در نظر بگیرید

7 کامیون ارزان قیمت که باید برای پروژه Resto-Mod بعدی خود در نظر بگیرید

صدای ما را بشنو! شورولت ال کامینو ممکن است یک پیکاپ خالص نباشد، اما برای اهداف ما به اندازه کافی نزدیک است. شِوی متمایز به راحتی قابل تشخیص است، و ماشین عضلانی/پیکاپ هیبریدی دوست داشتنی ممکن است بهترین های هر دو جهان را برای کسانی که نمی توانند تصمیم بگیرند که کدام ژانر را می خواهند بازسازی کنند، نشان دهد.

El Caminos قدیمی‌تر شروع به تقاضای قیمت‌های درجه یک در بازار کرده‌اند، اما نسل چهارم Chevy کم‌هزینه‌ترین گزینه باقی می‌ماند اگر پیکاپ ماشین عضلانی در دید شما باشد. در تولید 1973 تا 1977، El Camino بر روی یک شاسی استیشن واگن ساخته شد و با یکی از چهار گزینه موتور، از جمله موتورهای 350 و 454 شورلت عرضه شد. موتورهای جعبه ممکن است گران باشند، بنابراین اگر یک موتور کاملاً جدید در بودجه شما نیست، این موتورها با تعداد زیادی قطعات و تغییرات پس از فروش در دسترس، پایگاه عالی برای بازسازی عملکرد هستند.

هر دو نسل چهارم و پنجم El Camino نسبتاً مقرون به صرفه هستند. چهارمی بیشتر از ظاهر قدیمی محبوب در بین مدل‌سازان استفاده می‌کند، در حالی که پنجمی از طراحی خودروهای دهه 1980 الهام گرفته است. علاوه بر این، نسل پنجم حجم موتور را کاهش داد و V8s را با V6s جایگزین کرد. فقط 305 و 350 دیزلی به عنوان V8 در دسترس بودند. با توجه به اینکه نسل‌های قبلی خواهان قیمت‌های ممتاز بودند و نسل نهایی کم‌توان، نسل چهارم El Camino نقطه‌ی شیرینی از قیمت، سبک و در دسترس بودن قطعات پس از فروش است.

(تصویر ویژه توسط Sicnag از طریق Wikimedia Commons | برش و مقیاس‌بندی شده | CC BY-SA 3.0)

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید