مگ بلاگ

8 تا از سریع ترین موتورسیکلت های دوکاتی که تا به حال ساخته شده اند، رتبه بندی شده بر اساس سرعت بالا

8 تا از سریع ترین موتورسیکلت های دوکاتی که تا به حال ساخته شده اند، رتبه بندی شده بر اساس سرعت بالا

هرازگاهی موتورسیکلتی از راه می رسد که به عنوان یک تغییر دهنده بازی توصیف می شود. به عنوان یک برند نوآور، دوکاتی تعدادی از این موارد را تولید کرده است، یعنی دوچرخه اسپرت 916، دوچرخه برهنه Monster 900، مدل Supermotard Hypermotard و Ducati 1098 که در سال 2007 با استقبال پرشور خود عرضه شد.

1098 با ریشه در Ducati 916 که اخبار موتورسیکلت آن را زیباترین دوچرخه در 50 سال گذشته توصیف کرد، بسیاری از جذاب ترین ویژگی های خود را به کار گرفت. اینها شامل آیرودینامیک تمیز و کاملاً مناسب، اگزوزهای دوگانه زیر صندلی، بازوی شناور یک طرفه و شاید مهمتر از همه، تجربه سواری کاملاً لذت بخش و غوطه ور بود. کیفیت موتور 1099 سی سی Testastretta Evoluzione که قوی ترین V-twin دوکاتی تا به امروز بود و قدرت ترمز فوق العاده 160 اسب بخاری را ارائه می داد و موتور را به حداکثر سرعت 171 مایل در ساعت رسانده بود، مزین شده است.

1098 بیشتر برای پیست مسابقه بهبود یافت و در نسخه محدودی به عنوان 1098R عرضه شد، اما مدل اولیه موجود برای راضی‌کردن حتی راضی‌ترین موتورسواران به اندازه کافی بود. این عملکرد را با قابلیت اطمینان عالی و ویژگی‌های با مشخصات بالا در آن زمان ترکیب کنید، و 1098 چیز زیادی باقی نگذاشت. با این حال، از عمر کوتاهی برخوردار بود، زیرا تنها دو سال پس از عرضه از تولید خارج شد و با ظرفیت بزرگتر دوکاتی 1198 جایگزین شد.

(تصویر ویژه توسط Klaus Nahr از آلمان از طریق Wikimedia Commons | برش و مقیاس‌بندی شده | CC BY-SA 2.0)

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید