مگ بلاگ

8 حالتی که اگر کامیون خود را خارج از جاده می‌برید، می‌خواهید

8 حالتی که اگر کامیون خود را خارج از جاده می‌برید، می‌خواهید

امروزه کامیون هایی مانند فورد F-150 رپتور از زیر بدنه حفاظت شده کارخانه برخوردار هستند. به عنوان مثال، فورد یک کیت صفحه اسکید ارائه می دهد که از جعبه انتقال و انتقال در برابر آسیب سنگ محافظت می کند. در حالی که همه سازندگان از زیر بدنه کامیون های خود محافظت قوی نمی کنند، اگر قصد دارید خارج از جاده بروید، باید برخی از آنها را اضافه کنید.

زیرشاخه کامیون شما دارای اجزای حیاتی مانند جعبه دنده، جعبه انتقال، مخزن سوخت و مخزن روغن موتور است. گردش در خارج از جاده، این اجزا را در معرض ضرب و شتم بی امان کنده ها، سنگ ها و زمین های ناهموار قرار می دهد. بنابراین، محافظ زیر بدنه به عنوان یک زره عمل می کند، ضربه ها را منحرف می کند و از آسیب های پرهزینه جلوگیری می کند. علاوه بر محافظت از کامیون شما، محافظ زیر بدنه به گسترش ماجراجویی های خارج از جاده شما کمک می کند.

رایج ترین اجزای زره ​​زیر بدنه شامل صفحات لغزنده است. اینها معمولاً از آلومینیوم یا فولاد ساخته می شوند و به محافظت از مناطق آسیب پذیر مانند دیفرانسیل، گیربکس و موتور کمک می کنند. علاوه بر این، لغزنده های سنگی نیز مفید هستند و به محافظت از کناره های بدن در برابر آسیب در هنگام شیب های تند یا مانورهای سخت کمک می کنند. برخلاف راه‌حل‌های OEM، این قطعات محافظ زیر بدنه گستره وسیع‌تری از انتخاب‌ها دارند که بودجه‌های متفاوتی را تامین می‌کنند. علاوه بر این، آنها می توانند پوشش جامع تری ارائه دهند و به شما آرامش خاطر و اعتماد به نفس برای مقابله با مسیرهای سخت تر را بدهند.

خوشبختانه صفحات اسکید و لغزنده های سنگی نیازی به نصب حرفه ای ندارند. بیشتر آنها برای افرادی که خود را انجام می دهند با راهنمای کاربر و منابع آنلاین در دسترس طراحی شده اند. این کار حتی برای افرادی که از نظر مکانیکی کمتر تمایل دارند، کار نصب را آسان تر می کند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید