مگ بلاگ

8 مدل تویوتا کم مصرف که هنوز در سال 2024 پابرجا هستند

8 مدل تویوتا کم مصرف که هنوز در سال 2024 پابرجا هستند

خریدارانی که ترجیح می‌دهند به جای متمایز شدن، ترکیب شوند، می‌خواهند از کنار تاج نگاه کنند و مستقیماً به سراغ یکی از مدل‌های هیبریدی دیگر تویوتا مانند RAV4 Prime 2021 بروند. مانند RAV4 فقط گازسوز، پرایم دارای ظاهری ناهموار، بسیاری از فناوری‌های ایمنی استاندارد و کابینی با طراحی متفکرانه است. با این حال، تفاوت این است که پیشرانه PHEV پرایم توانایی پیمودن مسافت 42 مایلی را تنها با نیروی الکتریکی می‌افزاید، در حالی که یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر گازی قدرت را برای سفرهای طولانی‌تر فراهم می‌کند.

قدرت ترکیبی RAV4 302 اسب بخار بیشتر از وزن اضافی باتری را جبران می کند، اگرچه فکر می کردیم جرم اضافی آن در پیچ ها بیشتر قابل توجه است. چیزی که در دینامیک رانندگی فاقد آن است، صرفه جویی را جبران می کند، با امتیاز EPA 94 mpg در حالت هیبریدی، یا 38 mpg بدون کمک الکتریکی. به عنوان استاندارد، این خودرو دارای یک شارژر سطح 1 است که پس از اتمام شارژ 12 ساعت طول می کشد. یک گزینه سریع تر، استفاده از شارژر سطح 2 است – اگرچه با زمان شارژ 4.5 ساعت، هنوز آن چیزی نیست که اکثر مردم آن را سریع می دانند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید