مگ بلاگ

8 مورد از بهترین برنامه‌ها که به شما کمک می‌کنند تا با رویدادهای جاری در سال 2024 همراه باشید

8 مورد از بهترین برنامه‌ها که به شما کمک می‌کنند تا با رویدادهای جاری در سال 2024 همراه باشید

اگر نام جیبی را شنیده اید، احتمالاً ناشی از استفاده از موزیلا فایرفاکس برای هر زمان مناسبی است. Mozilla’s Pocket یکی از ساده‌ترین راه‌حل‌ها را برای مشکل نگه‌داشتن ارائه می‌کند: آن را برای بعد ذخیره کنید. در طول یک روز، احتمالاً چندین مقاله را که هنوز نمی‌توانید بخوانید، پیمایش کنید، اما برای بعداً نشانک‌گذاری می‌کنید. سپس، بعداً هرگز واقعاً نمی آید.

با Pocket، می‌توانید به سادگی مقاله‌ها را در «جیب» خود قرار دهید، جایی که برای مشاهده آفلاین راحت و بدون زمان بارگذاری و بدون پنجره‌های بازشو دانلود می‌شوند. فقط مقاله ای که می خواهید بخوانید با Pocket، همه مقاله‌هایی که بعداً ذخیره می‌کنید در یک مکان به‌راحتی قابل دسترسی ادغام می‌شوند، که بازگشت به فهرست شما را بسیار آسان‌تر از جمع‌کردن چندین برنامه می‌کند.

علاوه بر ذخیره‌سازی دستی محتوا، Pocket توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده را بر اساس عادت‌ها و علایق خواندن شما ارائه می‌دهد. Pocket می‌تواند محتوای مشابهی را پیشنهاد کند که با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد و به شما امکان می‌دهد منابع و موضوعات جدیدی را کشف کنید که با شما طنین‌انداز می‌شوند.

توانایی Pocket برای همگام سازی مقالات ذخیره شده برای خواندن آفلاین نیز ارزش توجه بیشتری را دارد. چه در هواپیمای بدون Wi-Fi باشید، چه در حال رفت و آمد از طریق یک تونل با پذیرش لکه‌دار، یا قربانی یک قطعی عظیم AT&T باشید، Pocket تضمین می‌کند که می‌توانید در هر زمان و هر مکان به محتوای ذخیره‌شده خود دسترسی داشته باشید. با بارگیری مقالات در دستگاه خود برای مشاهده آفلاین، Pocket تجربه خواندن یکپارچه و بدون وقفه را فراهم می کند.

فرقی نمی‌کند از مرورگر وب، برنامه تلفن همراه یا کلاینت دسک‌تاپ استفاده می‌کنید، Pocket موارد ذخیره‌شده و پیشرفت خواندن شما را همگام‌سازی می‌کند و بدون توجه به جایی که هستید، یک تجربه ثابت را تضمین می‌کند. علاوه بر این، Pocket افزونه های مرورگر و ادغام با برنامه های محبوب مانند X و Flipboard را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد مقالات را مستقیماً از سیستم عامل های مورد علاقه خود ذخیره کنید.

Pocket را می توان از اپ استور iOS یا فروشگاه گوگل پلی دانلود کرد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید