مگ بلاگ

8 ابزار Ryobi که می تواند برای علاقه مندان به خارج از جاده مفید باشد

8 ابزار Ryobi که می تواند برای علاقه مندان به خارج از جاده مفید باشد

وسایل نقلیه آفرود در اشکال، اندازه ها و شرایط مختلف تولید می شوند. چه در حال صیقل دادن رنگ روی یک کامیون دست نخورده باشید و چه در حال سمباده زدن زنگ‌زدگی سطح روی یک تایمر قدیمی وفادار باشید، صیقل‌دهنده جزئیات سرعت متغیر 18 ولتی + 3 اینچی Ryobi باید مفید باشد. این به عنوان یک ابزار مستقل از وب سایت Ryobi با قیمت 129.00 دلار در دسترس است. هنگامی که به عنوان سنباده استفاده می شود، می تواند به سرعت 7800 دور در دقیقه برسد، اما در حین پولیش، این سرعت به 2800 دور در دقیقه محدود می شود.

Ryobi می‌گوید که این ابزار برای یک ساعت کارکرد با یک باتری مناسب قدرتمند است – اگرچه برای رسیدن به این زمان اجرا، به یکی از باتری‌های 18 ولتی 9.0Ah این برند نیاز دارید. اکثر ابزارهای برقی Ryobi 18 ولت با باتری‌های با ظرفیت بسیار پایین‌تری عرضه می‌شوند، بنابراین ارزش آن را دارد که قبل از خرید، آنچه را که قبلاً دارید بررسی کنید.

اگر قبلاً باتری و شارژر مناسبی دارید، چیز زیادی برای استفاده کامل از ابزار لازم نیست بخرید. صیقل دهنده/سنباده دارای سه دیسک سنباده مختلف، یک پد اصلاح کننده فوم، یک پد تکمیل کننده فوم و یک پد پشمی، و همچنین پشتیبان هایی برای پولیش و سنباده می باشد. هر کسی که به دنبال طیف گسترده‌تری از دیسک‌ها و پدها باشد، گزینه‌های اضافی زیادی را در وب‌سایت Ryobi پیدا خواهد کرد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS