مگ بلاگ

8 بهترین کاربرد برای رسپبری پای قدیمی

8 بهترین کاربرد برای رسپبری پای قدیمی

به نظر می رسد که همیشه سایت های شبکه های اجتماعی جدید وجود دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه آنلاین هستید، ممکن است بین پروفایل های فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب و موارد دیگر تعادل برقرار کنید. ناگفته نماند ایمیل های شخصی و کاری. تعداد زیاد اعلان‌ها می‌تواند بسیار طاقت‌فرسا باشد و نگه‌داشتن آن‌ها کمی دست و پاگیر باشد.

این پروژه جالب که در Hackster ارسال شده است، همه اعلان‌ها و هشدارهای شما را جمع‌آوری می‌کند و همه آنها را در یک مکان نه در فضای مجازی، بلکه درست روی میز، میز یا میز خواب شما قرار می‌دهد. بهتر از آن این است که بر روی Raspberry Pi 1 Model B اجرا می شود که در سال 2012 عرضه شد.

نمونه اولیه نشان داده شده در آموزش (در لینک بالا) اعلان‌های ایمیل، فیس‌بوک و توییتر را نشان می‌دهد و حداکثر 99 هشدار برای هر کدام را دریافت می‌کند، اما بی‌نهایت قابل تنظیم است. می‌توانید با افزودن جعبه‌های هشدار، افزایش حداکثر تعداد هشدارها، و برنامه‌ریزی Pi خود برای گرفتن داده‌ها از منابعی که برای شما مهم‌ترین هستند، آن را مطابق با نیازهای خود طراحی کنید.

با یک Raspberry Pi قدیمی، یک سفر سریع به فروشگاه سخت افزار، و کمی عصبانیت، هرگز نباید تعجب کنید که آخرین پست وبلاگ شما چقدر ترافیک دارد یا اینکه آیا توییت هوشمندانه شما دوباره ویروسی شده است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS