مگ بلاگ

8 ویژگی و اپلیکیشن آیپد که به شما کمک می کند هنرمند درونی خود را آزاد کنید

8 ویژگی و اپلیکیشن آیپد که به شما کمک می کند هنرمند درونی خود را آزاد کنید

ویژگی تقسیم صفحه نمایش داخلی سیستم عامل iPad برای هر هنرمندی به یک دلیل ساده ضروری است: تصاویر مرجع. عملکرد صفحه تقسیم شده مانند باز کردن دو پنجره کنار هم در رایانه رومیزی شما است. صفحه نمایش iPad به اندازه کافی بزرگ است که بتوانید برنامه طراحی خود را در یک نیمه و یک تصویر مرجع در سمت دیگر داشته باشید.

مطمئن شوید که تقسیم صفحه را از منوی تنظیمات فعال کرده اید. از iPad OS 17، باید کلید ضامن را در Multitasking & Gestures > Multitasking > Split View & Slide Over بزنید. می‌توانید با ضربه زدن روی سه نقطه در بالای صفحه، تقسیم صفحه را از هر برنامه فعال کنید. انتخاب “نمای تقسیم” در اولین برنامه ای که می خواهید استفاده کنید، برنامه را به کناری منتقل می کند و به شما امکان می دهد برنامه دوم را از صفحه اصلی، داک، کتابخانه برنامه یا Spotlight انتخاب کنید. می توانید اندازه هر دو پنجره را با کشیدن تقسیم کننده وسط تنظیم کنید. تقسیم صفحه نیز تعاملی است. برای مثال می توانید یک تصویر را از سافاری به برنامه طراحی خود بکشید.

ما فقط سطح کاری را که اسپلیت اسکرین می تواند انجام دهد را خراشیده ایم. می‌توانید، اگر واقعاً می‌خواهید، حتی یک برنامه را دو بار باز کنید. به عنوان مثال، می توانید دو لایه از یک تصویر را در برنامه طراحی خود لمس کنید. صفحه نمایش تقسیم شده به آیپد پرو نسل پنجم، آیپد ایر 2 یا آیپد مینی 4 یا جدیدتر نیاز دارد. همچنین باید iPad خود را حداقل به iPad OS 13 به روز کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

آنچه در مورد زمان عرضه iOS 18 می دانیم

همه به‌روزرسانی‌های iOS یکسان نیستند. برخی از آنها ارتقاء جزئی هستند، در حالی که برخی دیگر نحوه تعامل ما با آیفون را تغییر می دهند. امسال به نظر می رسد دومی باشد.