مگ بلاگ

9 برندی که موتورسیکلت های 1000 سی سی می سازند

9 برندی که موتورسیکلت های 1000 سی سی می سازند

کاوازاکی یکی دیگر از برندهای شناخته شده در ورزش موتوری است. این شرکت فهرست گسترده ای از موتورسیکلت ها، و همچنین ATV، ساید بای ساید، جت اسکی و غیره تولید می کند. ریشه های این برند به قرن نوزدهم بازمی گردد، اما تا دهه 1960 شروع به ساخت موتورسیکلت نکرد. از آن زمان، این برند در دنیای ورزش‌های شدید مشهور شد و موتورسیکلت‌های با تم سبز آن به دلیل سبک و عملکردشان در سراسر جهان محبوب شدند.

امروزه کاوازاکی مجموعه وسیعی از دوچرخه های خیابانی، ورزشی و موتورکراس تولید می کند. تمرکز این شرکت بر عملکرد است و بسیاری از سریع‌ترین موتورسیکلت‌هایی که کاوازاکی تا کنون ساخته است دارای موتورهایی با حجم بزرگتر از 1000 سی سی هستند. برخی از دوچرخه های 1000 سی سی پلاس فعلی این برند عبارتند از Ninja ZX 14R، Versys 1000 LT، Vulcan 1700 Vaquero و غیره. کاوازاکی بسیاری از رزمناوهای سنتی را در اختیار ندارد. اما اگر به دنبال دوچرخه‌های سریع خیابانی، اسپورت یا ماجراجویی هستید و به دنبال چیزی با موتور قدرتمند 1000 سی‌سی هستید، برند ژاپنی می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از