مگ بلاگ

9 روش سرگرم کننده که می توانید سیستم عامل دستگاه اندروید خود را سفارشی کنید

9 روش سرگرم کننده که می توانید سیستم عامل دستگاه اندروید خود را سفارشی کنید

بسیاری از موارد موجود در این لیست به شما نیاز دارند که حداقل گوشی خود را روت کنید، بنابراین مکان بسیار خوبی برای شروع است. روت کردن دستگاه‌هایتان به شما امکان کنترل مدیریت بر روی تلفنتان را به همان روشی که در رایانه‌های Windows یا Mac دارید، می‌دهد. این روش عملکرد یا عملکرد تلفن شما را تغییر نمی‌دهد، اما به شما امکان می‌دهد چیزهایی را نصب کنید که در غیر این صورت نمی‌توانید نصب کنید.

روش ریشه هر دستگاه کمی متفاوت است، اما مراحل اصلی مشابه هستند. اکثر تلفن ها از شما می خواهند که قفل بوت لودر را باز کنید و سپس از Magisk Manager برای وصله تصویر بوت استفاده کنید که سپس به دستگاه فلش می شود. پس از فلش، گوشی دسترسی روت خواهد داشت. در بیشتر مواقع، روش هایی وجود دارد که به گوشی اجازه می دهد تا نرم افزار خود را مانند حالت عادی به روز کند و در عین حال روت را حفظ کند، بنابراین گوشی به طور معمول به کار خود ادامه می دهد. برخی از دستگاه ها، مانند بسیاری از دستگاه های سامسونگ، دارای ابزارهای مستقل یا روش های جایگزین مانند فلش با Odin هستند که به همان نتیجه می رسند.

در بیشتر موارد، ریشه یک اصلاح بی ضرر است. با این حال، برخی از OEM های تلفن، آن را بدتر از آنچه که باید باشد، می کنند. به عنوان مثال، دستگاه های سامسونگ گارانتی شما را باطل می کنند و برای همیشه دسترسی به Samsung Pay را از دست خواهید داد. علاوه بر این، عملکرد SafetyNet گوگل استفاده از برخی برنامه های مالی و جریانی را دشوارتر می کند. با این حال، می توانید در درجه اول با ماژول های Magisk Manager کار کنید. بنابراین، مهم است که به یاد داشته باشید که روت کردن تنها نیمی از فرآیند است. بقیه برنامه‌های گوشی شما را فریب می‌دهند تا باور کنند که روت وجود ندارد تا به درستی کار کنند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

به جای جستجوی هزاران صفحه وب در سافاری – که احتمالاً اکثر آنها را قبلاً خوانده اید یا قبلاً نامربوط هستند – برای بستن جداگانه آنها، می توانید فرآیند پاکسازی نهایی را آغاز کنید و