مگ بلاگ

نحوه نصب برنامه ها روی تلویزیون هوشمند یا پروژکتور سامسونگ

نحوه نصب برنامه ها روی تلویزیون هوشمند یا پروژکتور سامسونگ

همان ویژگی Smart Hub که به شما امکان می‌دهد تلویزیون هوشمند یا پروژکتور سامسونگ خود را سفارشی کنید، همان جایی است که در فروشگاه App دستگاه خود خواهید بود. اینجا جایی است که همه برنامه های موجود را پیدا کرده و می توانید آنها را دانلود کنید. برای انجام آن، این مراحل را دنبال کند:

  1. به صفحه اصلی بروید و Apps را انتخاب کنید،
  2. در گوشه سمت راست بالا، نماد جستجو را خواهید یافت.
  3. اپلیکیشن مورد نظر خود را جستجو کنید. در اینجا همچنین می‌توانید گزینه‌های More را برای مشاهده جزئیات مربوط به برنامه خاص انتخاب کنید.
  4. نصب را انتخاب کنید و برنامه شما آماده کار است.

برنامه شما باید مدت کوتاهی پس از دانلود در صفحه اصلی ظاهر شود. اگر نه، به سادگی با صفحه جهت کنترل از راه دور خود به پیمایش ادامه دهید تا آن را پیدا کنید. برای دسترسی سریع به صفحه اصلی، می توانید به برنامه ها بروید، تنظیمات را انتخاب کنید، برنامه انتخابی خود را برجسته کنید و افزودن به صفحه اصلی را انتخاب کنید. این مراحل ممکن است بسته به مدل شما و نرم افزار آن متفاوت باشد.


چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

چگونه یک آیفون را از حساب اپل خود حذف کنیم

در برخی موارد، ممکن است بخواهید ارتباط بین آیفون و حساب اپل را حفظ کنید، اما دیگر نخواهید به خریدهایی که انجام داده‌اید، مانند Apple Music یا Apple TV دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال،

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

همه چیز در مورد موتور سیکلت Ryvid Anthem

به عنوان یک EV، جالب ترین جنبه Ryvid Anthem، البته سیستم قدرت آن است. چگونه می‌توانید عملکردی را که از یک موتورسیکلت شهری بدون مخزن بنزین می‌خواهید به دست آورید و چگونه آن را شارژ