مگ بلاگ

AOSP چیست و چه تفاوتی با اندروید گوگل دارد؟

AOSP چیست و چه تفاوتی با اندروید گوگل دارد؟

ممکن است وسوسه شوید که AOSP را روی دستگاه خود نصب کنید. به هر حال، حذف دستگاه خود از خدمات Google در حالی که از سریع ترین به روز رسانی های اندروید لذت می برید، فوق العاده به نظر می رسد. متأسفانه، روند نصب AOSP بر روی تلفن آنقدرها هم ساده نیست. برای اینکه یک نسخه معین از AOSP با گوشی هوشمند شما سازگار باشد، همچنان به یک نوع تغییر یافته نیاز دارید که از سخت افزار تخصصی دستگاه شما مانند ریزپردازنده مغز، آنتن های سلولی و دوربین ها پشتیبانی کند.

با این حال، اگر مایل به جهش ایمان هستید، رام‌های سفارشی وجود دارند که می‌توانید مانند LineageOS نصب کنید، که به شدت مبتنی بر AOSP هستند. برخی از توسعه دهندگان همچنین ابتدایی ترین ساخت های AOSP را برای دستگاه های اندرویدی برای کسانی که کمترین نرم افزار را ترجیح می دهند، پورت می کنند. سپس می توانید نصب GMS یا فروشگاه های برنامه جایگزین را انتخاب کنید.

در حالی که این یک شکل معتبرتر از اندروید استوک را به گوشی شما می آورد، مهم است که توجه داشته باشید که برای دریافت به روز رسانی ها و وصله های امنیتی جدید باید به پشتیبانی توسعه دهندگان اعتماد کنید – که ممکن است با رام های سفارشی به این سرعت اتفاق نیفتد. بنابراین، به طور خلاصه، هیچ راه آسانی برای نصب AOSP وجود ندارد، مگر اینکه بخواهید در پیچیدگی‌های توسعه اندروید، از جمله شروع به کار با Android Studio، به طور منظم نسخه‌ها را برای گوشی خود پورت کنید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

سرگرمی بودجه به طور استاندارد تغییر می کند

در حالی که خودروهای الکتریکی فولکس‌واگن با استراتژی‌های طراحی داخلی حیرت‌انگیز و مبتکرانه مانند «تقریباً به‌طور کامل سیاه‌پوش نشدن» روبه‌رو شده‌اند، Jetta GLI به زیبایی‌شناسی هوشیار و آزموده‌شده پایبند است. رنگ آمیزی از لهجه‌های قرمز