مگ بلاگ

BMW i4 و سری 4 Gran Coupe چراغ‌های عقب با نور لیزری، موتورهای ارتقا یافته

BMW i4 و سری 4 Gran Coupe چراغ‌های عقب با نور لیزری، موتورهای ارتقا یافته

یکی از شایع ترین به روز رسانی های طراحی مدل های کوپه و کانورتیبل سری 4 که در ژانویه عرضه شد، چراغ های عقب لیزری جالبی بود که این مدل ها با آن عرضه شدند. همانطور که مشخص است، مدل‌های 2025 i4 و سری 4 Gran Coupe این به‌روزرسانی طراحی را دریافت می‌کنند – به همراه ماژول‌های چراغ‌های جلوی بومرنگ‌شکل بازطراحی‌شده که به نظر می‌رسد طرفداران خاص خود را به دست آورده‌اند. این ماژول‌های چراغ‌های جلو دارای ارتقاء عملکردی نیز هستند، به طوری که پرتاب نور بالا و پایین از یک ماژول LED تولید می‌شود. یکی دیگر از موارد جدید جالب، چیزی است که BMW آن را “انمیشن نور خوش آمدید” می نامد، که زمانی ایجاد می شود که راننده و کلید ماشین در فاصله 10 فوتی خودروی پارک شده قرار گیرند.

از دیگر به روز رسانی های قابل توجه طراحی هر دو این خودروها می توان به تغییراتی در جلوپنجره کلیه بدخیم BMW اشاره کرد که اکنون دارای پوشش های کروم رنگ مات است. در مورد مدل‌های i4، مانند BMW i4 M50 که سال گذشته بررسی کردیم، جلوپنجره اکنون دارای یک بخش فوقانی کاملاً محصور است که درست بالای یک سطح براق به رنگ مشکی است که دارای الگوی لانه زنبوری نقره‌ای مات است. مدل‌های Gran Coupe سری 4 مجهز به ICE دارای ورودی‌های هوا با ساختار مشبک هستند. در مدل‌های بالاتر i4 M50 xDrive و M440i، BMW چراغ‌های جلوی Full LED را نیز ارائه می‌کند.

از دیگر تغییرات قابل توجه می توان به انتخاب جدیدی از گزینه های رنگ، از جمله Cape York Green metallic و Vegas Red metallic اشاره کرد. BMW همچنین i4 را با طیف گسترده ای از طراحی چرخ های آلیاژی ارائه می دهد. در مدل‌های بالاتر، ب‌ام‌و رینگ‌های 20 اینچی دو رنگ Aero را نیز عرضه می‌کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99