مگ بلاگ

Boost Mobile متعلق به چه کسی است و آیا خدمات بی‌سیم خوب است؟

Boost Mobile متعلق به چه کسی است و آیا خدمات بی‌سیم خوب است؟

Boost برنامه های محدود و نامحدودی را ارائه می دهد که از 15 دلار در ماه شروع می شود، اما بسته به افزونه های مختلفی که انتخاب می کنید، قیمت ها می توانند تغییر کنند. طرح 15 دلاری آن به کاربران امکان مکالمه و متن نامحدود را فراهم می کند و شامل یک نقطه اتصال تلفن همراه است که داده های 5G/4G را با ظرفیت 5 گیگابایت محدود می کند. از سوی دیگر، گران ترین طرح آن (40 دلار در ماه) به کاربران داده های تلفن همراه نامحدود، مکالمه و پیامک نامحدود و یک هات اسپات 12 گیگابایتی می دهد.

بررسی ها برای Boost on ConsumerAffairs بسیار منفی است. تنها 5 درصد از بازبینان، شرکت مخابراتی را حداکثر 5 ستاره ارزیابی می کنند، در حالی که 86 درصد در دسته 1 ستاره قرار می گیرند. بسیاری از نظرات منفی به خدمات ضعیف شرکت به مشتریان اشاره دارد. بسیاری از آنها همچنین می گویند قبل از اینکه Dish Network صاحب اپراتور شود، خدمات بهتر بود. با این حال، در آمازون، 51٪ از افرادی که سیم کارت Boost Infinite را به قیمت 25 دلار خریداری کردند، به این سرویس امتیاز 5 ستاره دادند، در حالی که 31٪ به آن امتیاز یک ستاره دادند. یکی از کاربران خاطرنشان کرد که آنها قادر به تماس با استفاده از Wi-Fi نیستند و خدمات مشتری نمی تواند هنگام تماس به آنها کمک کند. آنها نوشتند: «تصور اول خوب نیست. مطمئن نیستم اگر 30 روز ابتدایی خود را پشت سر بگذارم، چقدر می‌خواهم بمانم.»

با این حال، به یاد داشته باشید که بررسی‌های آنلاین اغلب منفی هستند، زیرا اکثر مصرف‌کنندگان فقط زمانی برای یک محصول یا خدمات نظر می‌گذارند که اتفاق نامطلوبی رخ دهد. از سوی دیگر، زمانی که یک سرویس یا ارائه دهنده عملکرد خوبی دارد، افراد به ندرت افکار خود را بدون درخواست به اشتراک می گذارند. با توجه به اینکه این دو سایت در مجموع کمتر از 3000 بررسی دارند، اما Boost Infinite میلیون ها نفر را پوشش می دهد، می توان گفت که اگر آنها را برای پوشش خدمات تلفن همراه در منطقه خود انتخاب کنید، به احتمال زیاد مورد مراقبت قرار خواهید گرفت.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
کالاهای باربری بندری با رتبه برتر زیر 25 سال

کالاهای باربری بندری با رتبه برتر زیر 25 سال

مته‌های شارژی برندهای بزرگ نسبت به نمونه‌های سیمی قدیمی خود راحتی بیشتری ارائه می‌دهند، اما نکات منفی هم دارند. اکثر آنها باتری های قابل تعویض دارند و اگر فراموش کرده اید که باتری ها را

بهترین سیستم های اتوماسیون خانگی

بهترین سیستم های اتوماسیون خانگی

SmartThings راه حل سامسونگ برای سوال خانه هوشمند است. SmartThings Station به جای اینکه مانند بسیاری از هاب خانه های هوشمند رقیب، یک صفحه نمایش تبلت نصب شده باشد، یک مربع کوچک و بدون چهره