مگ بلاگ

CL در مقابل موتورسیکلت های SS Papio: تفاوت چیست؟

CL در مقابل  موتورسیکلت های SS Papio: تفاوت چیست؟

با خلاصه کردن لیست مشخصات، تشخیص وجه اشتراک این دو دوچرخه در مقایسه با تفاوت آنها آسان تر است. این جفت موتور، گیربکس، فاصله بین دو محور و حتی وزن مشترک دارند. آنها کمی با ارتفاع صندلی متفاوت هستند، جایی که Papio SS فقط کمی بالاتر و 29.9 اینچ در مقایسه با 29.1 است. از آنجا می‌رویم، سیستم تعلیق، رینگ‌ها و ترمزها همگی یکسان هستند – بنابراین تنها تفاوت واقعی تایرهای آنهاست.

سوالی که باید از خود بپرسید این است که بیشتر سوارکاری خود را کجا انجام خواهید داد. اگر قصد دارید به بزرگراه‌ها بچسبید، پس Papio CL انتخابی برای شماست، زیرا این چیزی است که لاستیک‌ها برای انجام آن بهتر طراحی شده‌اند. اگر می خواهید از مسیر شکسته خارج شوید، از لاستیک های اس اس سود خواهید برد. در پایان، هر دو دوچرخه‌های کوچک و مقرون به صرفه‌ای هستند که دارای موتور 126 سی‌سی با حداکثر سرعت 75 مایل در ساعت هستند.

نحوه قیمت گذاری این دوچرخه ها – که از 3299 دلار شروع می شود – اگر تصمیم دارید از بازیگران بزرگ صنعت موتور سیکلت دور شوید، آنها را به دوچرخه های استارت عالی تبدیل می کند. لوازم جانبی زیادی وجود دارد که می‌توانید با خرید آن‌ها به دوچرخه‌تان خوش‌رنگ‌تر و برجسته‌تر شود. این باعث افزایش قیمت می‌شود، اما قیمت پایه همچنان بسیار پایین‌تر از بسیاری از مقرون‌به‌صرفه‌ترین دوچرخه‌های رقبا از جمله هوندا گروم است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

ایلان ماسک برنامه‌های سوپرشارژر تسلا را روشن کرد زیرا اخراج‌ها به تیم شارژ رسیدند

علاوه بر اخراج‌ها، الکترک از طریق منابع ناشناس ادعا می‌کند که تسلا از حداقل چهار قرارداد اجاره سوپرشارژر در نیویورک نیز خارج شده است که هم گمانه‌زنی‌ها و هم نگرانی‌ها را برانگیخته است. ایلان ماسک،