مگ بلاگ

Closed Back vs. هدفون پشت باز: تفاوت چیست؟

Closed Back vs.  هدفون پشت باز: تفاوت چیست؟

چگونه بفهمید کدام هدفون برای شما مناسب است؟ این به جایی که از آنها استفاده می کنید، به چه چیزی گوش می دهید و مدت زمانی که آنها را می پوشید خلاصه می شود.

هدفون‌های پشت باز این حس را ایجاد می‌کنند که موسیقی در اطراف شما است، بنابراین آنها اغلب یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به موسیقی و حرفه‌ای‌های موسیقی هستند که به دنبال کیفیت صدای واضح و طبیعی هستند. آنها همچنین برای میکس و مسترینگ ایده آل هستند. با این حال، اگر می خواهید از لیست پخش یا پادکست خود در یک قطار شلوغ لذت ببرید یا از همکاران خود در یک دفتر پر سر و صدا جلوگیری کنید، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشند. یک جفت هدفون پشت بسته انتخاب بهتری برای شما در حین کار، مطالعه یا حتی به عنوان یک دی جی در میانه جلسه خواهد بود.

حال، اگر ساعت های طولانی از هدفون استفاده می کنید، باید راحتی را نیز در نظر بگیرید. پشت باز دارای لبه کمی است. آن‌ها به اندازه‌ای گرم و سنگین روی گوش‌های شما نمی‌شوند، و باعث می‌شوند کمتر دچار خستگی گوش کنید. هدفون های پشت باز معمولاً برچسب قیمت بالاتری دارند، در حالی که هدفون های پشت بسته معمولاً مقرون به صرفه تر و رایج تر هستند.

این باعث می‌شود که آن‌ها به ویژه برای مخاطبان وسیع‌تری جذاب باشند، چه بودجه کمی داشته باشید، چه حریم خصوصی را در اولویت قرار دهید، یا از یک پاسخ باس واضح‌تر هنگام گوش دادن به موسیقی لذت ببرید. بنابراین، قبل از انتخاب یکی، بدانید که این فقط در مورد نحوه صدا نیست. از خود بپرسید: این چگونه در زندگی روزمره من قرار می گیرد؟

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

دارک وب در مقابل وب عمیق توضیح داد: تفاوت چیست؟

ربات‌های موتورهای جستجو همه اطلاعات موجود در اینترنت را نمی‌خزند و فهرست نمی‌کنند. برخی از سایت‌ها هستند که دسترسی به آن‌ها محدود شده است، و برخی دیگر مرتبط نیستند. اما ایندکس نشدن این اطلاعات به