مگ بلاگ

Dodge Charger Daytona جدید چقدر برد دارد و باتری آن چقدر است؟

Dodge Charger Daytona جدید چقدر برد دارد و باتری آن چقدر است؟

با این اندازه باتری، وزن نیز به همراه دارد. دوج چارجر EV 2024 که صادقانه به دنبال هر خودروی عضلانی دوج پیش از خود است، سنگین است و وزنی معادل 5838 پوند دارد. برای درک این موضوع، یک Ram 1500 Big Horn مدل 2025 وزنی معادل 4898 پوند دارد. یک گوساله نهنگ گوژپشت 3000 پوند وزن دارد.

همه آن الکترون‌هایی که در باتری ذخیره می‌شوند باید کاری انجام دهند و علیرغم طبقه‌بندی خودروی عضلانی و نگرش کلی نسبت به عملی بودن، Dodge Charger Daytona در واقع می‌تواند به برد مناسبی دست یابد. تریم R/T دارای برد 317 مایلی برآورد شده توسط EPA است و بسته قدرتمندتر Scat آن را به 260 مایل کاهش می دهد.

جدای از موارد پرت از برندهایی مانند Lucid – که می تواند محدوده شگفت انگیزی از خودروهای برقی مانند Lucid Air Pure را کاهش دهد – این اعداد به خوبی در وسط بسته اکثر خودروهای برقی امروزی قرار دارند. بعلاوه، Charger Daytona قادر است از شارژر سریع DC با نرخ تا 183 کیلووات، بسته به ایستگاه، استفاده کند. طبق مشخصات دوج، Charger Daytona می تواند از 20 درصد باتری تا 80 درصد باتری را در 27.6 دقیقه شارژ کند. این برای خودرویی که ظاهراً به کارایی اهمیتی نمی دهد اصلاً بد نیست.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید