مگ بلاگ

Final Fantasy VI Pixel Remaster بالاخره تاریخ انتشار پیدا کرد

در نیمه دوم سال 2021، Square Enix شروع به انتشار Pixel Remasters از شش بازی اول “Final Fantasy” کرد. این پیکسل‌های ریمستر اساساً در خدمت ارائه آن بازی‌ها به نسل فعلی هستند و راهی را به گیمرها می‌دهند تا آنها را روی پلتفرم‌های مدرن بازی کنند. برنامه اولیه این بود که تا پایان سال 2021 هر شش پیکسل ریمستر عرضه شود، اما اسکوئر انیکس مجبور شد «Final Fantasy VI» را به تعویق بیاندازد و کل برنامه را از مسیر خارج کند. خوشبختانه، «فاینال فانتزی ششم» اکنون تاریخ انتشار دارد و همین الان نزدیک است.

بر توییتر امروز، Square Enix اعلام کرد که “Final Fantasy VI” در استیم، اندروید و iOS در روز چهارشنبه، 23 فوریه 2022 منتشر خواهد شد. این فقط دو هفته از امروز است، بنابراین آن تقویم ها را علامت بزنید. حتی می‌توانید چند اسکرین‌شات اولیه از ریمستر را در این مقاله ببینید.

مثل همیشه، «Final Fantasy VI» چیزی شبیه به تخفیف عرضه خواهد داشت، زیرا در حال حاضر با 20 درصد تخفیف در Steam به فروش می رسد. این قیمت را به 14.39 دلار کاهش می دهد (از 17.99 دلار)، که شامل یک OST با پنج آهنگ از بازی و چهار تصویر زمینه است.

اسکوئر انیکس این بار همه چیز را یک قدم جلوتر می‌برد و تمام ریمسترهای پیکسل «فاینال فانتزی» را به مناسبت راه‌اندازی «فاینال فانتزی VI» به فروش می‌رساند، بنابراین اگر بار اول تخفیف‌ها را از دست دادید، این فرصتی است. برای گرفتن هر بازی با 20٪ تخفیف. با این حال، به خاطر داشته باشید که در حالی که تخفیف در “Final Fantasy VI” تا 10 مارس 2022 ادامه دارد، سایر تخفیف ها فقط تا 23 فوریه – روز انتشار “Final Fantasy VI” خوب هستند.

تا آنجایی که بازی های کلاسیک “فاینال فانتزی” پیش می روند، این بازی بزرگ است. در حالی که هر یک از شش بازی اصلی “Final Fantasy” طرفداران خود را دارند، “Final Fantasy VI” اغلب برای عنوان “بهترین بازی “Final Fantasy” در رقابت است – موضوعی که بین طرفداران بحث داغ است. اینکه «Final Fantasy VI» بهترین عنوان این سری است یا خیر، تصمیم ما نیست، اما مطمئناً یکی از بهترین‌های این مجموعه است و برای کسانی که آن را بازی نکرده‌اند ارزش بررسی دارد.

با عرضه آن در اواخر این ماه، سری Pixel Remaster کامل خواهد شد. تصور می‌کنیم طرفداران «فاینال فانتزی» شروع به انتظار پورت‌های این ریمسترها برای پلتفرم‌های دیگر خواهند کرد (به نظر می‌رسد سوییچ برای این بازی‌ها مناسب باشد)، اما اینکه Square Enix این درخواست‌ها را برآورده کند، کاملاً مشخص نیست. در صورت تغییر در آینده به شما اطلاع خواهیم داد، اما فعلاً به دنبال «Final Fantasy VI» باشید که در تاریخ 23 فوریه بر روی Steam و موبایل عرضه می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
مسلح ترین تانک های تمام دوران

مسلح ترین تانک های تمام دوران

تانک تایپ 99 یک تانک جنگی اصلی ساخت چین است که نام‌های مختلفی دارد، از جمله نام رسمی ZTZ-99. این تانک که به عنوان جایگزینی برای تانک های قبلی نوع 88 توسعه یافته است، اکنون