مگ بلاگ

Framework با لپ‌تاپ‌های مدولار چشمگیر خود به بزرگترین نقطه درد پرداخته است.

Framework با لپ‌تاپ‌های مدولار چشمگیر خود به بزرگترین نقطه درد پرداخته است.

یکی از نگرانی‌های عمده‌ای که مردم با لپ‌تاپ‌های ماژولار Framework داشتند، نبود محصولات مقرون‌به‌صرفه‌تر و برنامه‌ای جذاب بود که دسترسی کاربران را به نوت‌بوک‌های کاملاً کاربردی و ارزان‌تر Framework آسان‌تر می‌کرد. به نظر می رسد فریم ورک با اعلام برنامه Outlet این شرکت در اواخر سال 2023 به این موضوع پرداخته است.

این برنامه اساساً به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا محصولات بازسازی شده و قدیمی را با قیمتی با تخفیف خریداری کنند. به نظر می رسد آخرین به روز رسانی های این برنامه حرکتی باشد که به طور بالقوه می تواند برنامه Outlet Framework را برای خریداران جذاب تر کند. به همین منظور، Framework تأیید کرد که قیمت لپ‌تاپ‌های B-stock Factory Seconds خود را که از طریق برنامه Outlet در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته‌اند، کاهش می‌دهد.

با قیمت‌های به‌روز شده، یک لپ‌تاپ فریم‌ورک 13 بدون حافظه و ذخیره‌سازی را می‌توان برای اولین بار با قیمت کمتر از 500 دلار خریداری کرد. حتی با وجود برخی از اضافات لازم برای عملکرد کامل این لپ‌تاپ barebones، قیمت کل دستگاه در پیکربندی آنلاین Framework از 710 دلار فراتر نرفت. این تا حد زیادی به این دلیل است که Framework همچنین این اجزای کلیدی را به نصف قیمت قطعات جدید می‌فروشد.

با حرکت فراتر از سهام B، Outlet اکنون اولین نسخه های بازسازی شده لپ تاپ های جدیدترین نسل Framework را ارائه می دهد که از پردازنده های Intel Core نسل سیزدهم استفاده می کنند. این واحدهای بازسازی‌شده از بسته‌های غیرقابل تحویل و تعداد کمی برگشت می‌آیند، که راه دیگری را برای خرید سخت‌افزار توانمند با تخفیف فراهم می‌کند. این ماشین‌های بازسازی‌شده فقط در ایالات متحده و کانادا فروخته می‌شوند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید