مگ بلاگ

Galaxy S22 Ultra باعث می‌شود که چیزهای کوچک مهم به نظر برسند

می دانم که باید تصمیم بگیرم که آیا Samsung Galaxy S22 Ultra جدید S Note-ified است یا S-ified Note، اما نمی توانم از بافت به روز شده در S Pen عبور کنم. تعریق چیزهای کوچک – مانند پوشش لمسی نرم روی قلم باریک سامسونگ – ممکن است در ابتدا به نظر ناف باشد، اما این جزئیات است که در یکی از بزرگترین تلفن های 2022 خودنمایی می کند.

انتظارات از سری جدید گوشی‌های هوشمند گلکسی اس همیشه بالاست، اما امسال وزن بیشتری بر دوش استعاری سری S22 می‌نشیند. با پس‌زمینه سنگین وزن‌های چینی مانند Oppo و Vivo که در تعدادی از بازارها به پاشنه سامسونگ دست می‌زنند، آیفون همیشه حاضر اپل همچنان رکورددار فروش است، و چالش‌های یک بیماری همه‌گیر و بحران زنجیره تامین، خانواده گلکسی S22 نمی‌توانست از عهده آن برآیند. فقط تماس بگیرید

در عین حال، گلکسی اس 22 اولترا حتی بیشتر از این مشکلات دارد. با تایید موثر سامسونگ مبنی بر اینکه گلکسی نوت به عنوان یک خط مستقل بازنشسته شده است، به نفع استفاده از قابلیت‌های نوت در بقیه محدوده‌های تلفن، تبلت و محاسباتش، بزرگ‌ترین سه‌گانه S22 اکنون باید دو جایگاه پرچم‌دار را پر کند. به جای فقط یکی و اگرچه انتظار می رود در سال 2022 یک دستگاه تاشو جدید برای جایگزینی گلکسی زد فولد 3 عرضه شود، و تقریباً به طور قطع استعدادهای S Pen را نیز خواهد داشت، هنوز هم گروه زیادی از خریداران در حال برنامه ریزی برای خرید یک صفحه شیشه ای سنتی تر از آن هستند. یک تاشو

این بار با دو زیبایی شناسی بسیار متفاوت در محدوده، دشوار است که این احساس را که Galaxy S22 Ultra و برادران کوچکتر – و ارزان تر – Galaxy S22+ و S22 آن در انزوا نسبی طراحی شده اند، از بین ببریم. یا، برای این موضوع، سامسونگ از استعدادهای تیم نوت خود خواسته است تا Ultra را با قدرت شروع کنند. برای اولین بار آن را از جعبه لاغر سامسونگ بیرون بیاورید، و هیچ راه گریزی وجود ندارد که نوت بیشتر، گلکسی اس کمتر.

شما می توانید در میان علف های هرز چیزهایی که آنها را متفاوت می کند و آنها را همسو می کند گم شوید، اما احساس فراگیر در واقع احساس انسجام است. به هر حال، طراحی خوب، فقط این نیست که یک دستگاه جدید روی صفحه نمایش در عکس های مطبوعاتی، در قفسه فروشگاه حامل یا حتی روی میز کنار شما به نظر می رسد. این همچنین در مورد این است که طراحی چگونه از عملکرد سود می برد، و این من را به پوشش جدید S Pen بازمی گرداند.

قلم سامسونگ در طول سال ها چندین بار تکرار شده است. از قلم دو رنگ هموار اصلی گرفته تا طراحی بازشو با فنر فعال شده، با بلوتوث تعبیه‌شده و دکمه‌های بیشتر در طول مسیر، شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی را دیده‌ایم. با این حال، Galaxy S22 Ultra همه چیز را ساده نگه می دارد، اما به یک بشکه لمسی بسیار دلپذیر تغییر می کند.

اگر فکر می‌کردید علاقه‌مندان به تلفن وسواس دارند، و طرفداران ساعت می‌توانند فریفته شوند، علاقه‌مندان به قلم ممکن است شما را از جدی گرفتن ابزار نوشتاری فروتن شگفت‌زده کنند. با این حال، با توجه به اینکه دستخط تجربه چقدر می تواند لمسی باشد، مسلماً قابل توجیه است. چه در حال خط زدن با حروف بزرگ یا خط شکسته باشید، نه تنها احساس نوک بر روی سطح، بلکه نحوه احساس لوله ابزار نوشتاری در دست شما بسیار مهم است.

قلم S 2022 هنوز هم لاغر است، شاید برای جلوگیری از گرفتگی دست در استفاده طولانی مدت، اما روکش آن جذابیتی دارد که شما می خواهید آن را لمس کنید. این یک تضاد قابل توجه با بقیه بدنه شیشه‌ای Galaxy S22 Ultra است، دو صفحه از گوریلا گلس Victus+ با انحنای کمی که یک قاب فلزی آلومینیومی آرمور را پوشانده است، که گمان می‌کنم به سرعت قربانی سقوط و افتادن شود. قلم کوچک در مقابل چیز کوچکی است، اما در دست گرفتن آن آسان است و در نتیجه بیشتر شبیه یک خودکار جوهر واقعی است.

پیشرفت‌های نرم‌افزاری سامسونگ نیز در این زمینه کمک می‌کنند. شما فکر می کنید که جریان جوهر دیجیتال مدل سازی آسانی است، اما با هر نسل نوت، ما شاهد ماساژ و بهبود نتایج بوده ایم. این بار، لاف بزرگ یک الگوریتم ارتقا یافته است که – با پیش‌بینی بهتر جایی که قرار است در آینده بنویسید یا ترسیم کنید – پاسخگویی کلی را بهبود می‌بخشد. نتیجه جوهر مجازی است که واقعاً احساس می‌کند از نوک باریک S Pen بیرون می‌آید، چیزی که شما یا عمیقاً به آن اهمیت می‌دهید یا نظر کمی در مورد آن ندارید.

دلیل آن این است که آنچه در معنای وسیع‌تر در مورد گلکسی اس 22 اولترا جالب است این است که در حال حاضر واقعاً شبیه گوشی «سینک آشپزخانه» سامسونگ است. این همیشه متعلق به سری گلکسی نوت بود، جایی که سامسونگ در آزمایش جدیدترین و بهترین عملکرد و سخت‌افزار خود پیش قدم بود. طبق استدلال سامسونگ، مخاطبان خریدار که به نوت های متوالی ارتقاء می دادند، خواهان جدیدترین دستگاه بودند. حتی اگر این به معنای یک تلفن بزرگتر برای جا دادن همه آن باشد.

در مقایسه با گلکسی اس 22 پلاس شیک، گلکسی اس 22 اولترا از نظر شکل ظاهری بسیار متفاوت تر است. با تکامل برازنده زیبایی شناسی دوربین کانتور سال گذشته، S22+ (و ارزان‌ترین S22) از Ultra و لبه‌های صاف‌تر و موقعیت‌یابی به همان اندازه صاف به نظر می‌رسد. این استدلال که اکثر خریداران احتمالاً باید S22+ را انتخاب کنند که این بار آسان‌تر است، در مقایسه با تلاش برای تمایز بین معقول‌ترین خرید از سری S21 در سال گذشته.

با این حال، سادگی و تمرکز در حال حاضر برای سامسونگ درست است. دو سال پیش سه دستگاه سری گلکسی اس و دو نوع نوت را به دیوار پرتاب کرد و امیدوار بود که خریداران بالقوه بتوانند بفهمند کدام یک منطقی‌تر است. با فرض اینکه هیچ نوت جدیدی در افق وجود نداشته باشد، امسال انتخاب به تنها سه کاهش یافته است و حتی فضای واضح تری بین دو مدل گران تر وجود دارد.

جزئیاتی مانند آن مهم هستند، درست مانند داشتن یک سیلو که قلم S همیشه می تواند در آن قرار بگیرد، و اینکه تصمیم سامسونگ برای گسترش به روز رسانی سیستم عامل به چهار نسل از اندروید نیز اهمیت دارد. چیزهایی که به اندازه شکوفایی دوربین‌های جدید یا جدیدترین چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 – یا کمپین‌های تبلیغاتی جدید BTS سامسونگ – هیجان‌انگیز یا جلب توجه نمی‌کنند، اما مسلماً تأثیر بیشتری در زمان کلی شما با تلفن دارند. گلکسی اس 22 اولترا یک معامله بزرگ برای سامسونگ است، اما چیزهای کوچکی است که ممکن است به تصمیم گیری در مورد موفقیت بزرگ کمک کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بهترین موتورهای فورد ماسل خودرو

بهترین موتورهای فورد ماسل خودرو

هنگامی که موستانگ برای اولین بار در دهه 60 ظاهر شد، فورد می خواست آن را به مسابقه برساند. موستانگ همیشه در سری Trans Am کاملاً خوب بود، اما در اواخر دهه 60، زمان آن