مگ بلاگ

Gauss بازی هوش مصنوعی بزرگ سامسونگ است و می تواند در گلکسی S24 باشد

Gauss بازی هوش مصنوعی بزرگ سامسونگ است و می تواند در گلکسی S24 باشد

در مرحله بعد، کد گاوس را داریم. همانطور که از نام آن کاملا واضح است، به نوشتن کدی کمک می کند که به سمت توسعه کد و نرم افزار می رود. سامسونگ مستقیماً از آن به عنوان یک عصای جادویی برای تولید کد اصلی استفاده نمی کند، بلکه بیشتر شبیه یک دستیار است که می تواند با رسیدگی به جنبه های پیش پا افتاده تر، توصیف کد و ارائه سناریوهای آزمایشی به سرعت بخشیدن به وظایف کمک کند. GitHub Copilot یک مثال عالی از آنچه سامسونگ در اینجا ارائه می کند است.

در نهایت، سامسونگ در حال ارائه Gauss Image است. این یک مدل تولیدی مشابه Dall-E OpenAI است که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر را از پیام‌های متنی تولید کنند. اما سامسونگ در اینجا یک قدم جلوتر می رود. این شرکت می‌گوید Gauss Image همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا آن تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی و حتی عکس‌های با کیفیت پایین را ویرایش کنند.

در حال حاضر، این شرکت در حال آزمایش Gauss در بین کارمندان برای افزایش بهره‌وری است، اما می‌گوید برنامه‌هایی برای گسترش به انواع برنامه‌های محصول سامسونگ برای ارائه تجربه کاربری جدید در آینده نزدیک وجود دارد. شرط بندی سامسونگ روی هوش مصنوعی بسیار منطقی است، به خصوص از منظر رقابتی.

گوگل که در حال حاضر در صدر یکی از بزرگ‌ترین مدل‌های زبان بزرگ دنیا به نام PaLM 2 قرار دارد، مشغول افزودن هوشمندهای هوش مصنوعی به تلفن‌های سری پیکسل است. با این حال، آنها همچنان از منظر سهم بازار یک امر پرت هستند. اپل هنوز هیچ بمب هوش مصنوعی برای آیفون ها را حذف نکرده است. با توجه به بازار گسترده‌ای که دارد، طبیعی است که سامسونگ بتواند در مسابقه «هوش مصنوعی روی تلفن» پیشتاز باشد.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید