مگ بلاگ

Gemini AI Image Generator گوگل پس از این اشتباه شرم آور در حال قفل شدن است

Gemini AI Image Generator گوگل پس از این اشتباه شرم آور در حال قفل شدن است

حساب ارتباطی رسمی گوگل در X منتشر شد مبنی بر اینکه این شرکت متوجه شده است که Gemini با تصاویر تاریخی خاصی “جایگاه خود را از دست داده است”. اوایل امروز، گوگل تایید کرد که قابلیت‌های تولید تصویر Gemini را تا رفع مشکلات متوقف می‌کند. این شرکت گفت: “به زودی یک نسخه بهبود یافته را دوباره منتشر خواهیم کرد.”

گوگل دقیقا توضیح نداده است که چگونه و چرا عملکرد متن به تصویر Gemini شروع به ایجاد چنین خطاهایی کرد. با این حال، با توجه به کار پیشرو در صنعت گوگل در زمینه هوش مصنوعی، گام های اشتباه کاملاً قابل توجه هستند. به نظر می رسد که Gemini ممکن است برای جلوگیری از اتهامات سوگیری که سایر هوش مصنوعی ها را تهدید کرده است، آموزش دیده باشد، اما مشکلی در اجرای آن رخ داده است.

مخاطرات Gemini بسیار زیاد است، زیرا این فقط یک ChatGPT دیگر نیست: گوگل قصد دارد تا جایی که ممکن است یکپارچه سازی Gemini را از تلفن ها گرفته تا کل مجموعه ابزارهای بهره وری Google Workspace را پیش ببرد.

این شرکت اخیرا یک اپلیکیشن مستقل Gemini را در اندروید راه اندازی کرده و آن را از طریق اپلیکیشن گوگل iOS بر روی گوشی های آیفون منتشر کرده است. جمینی لزوماً قرار نیست جایگزین Google Assistant شود، اما قبلاً شروع به ارائه ادغام با برخی از بزرگترین محصولات خود کرده است. در مورد عملکرد تولید تصویر، گوگل یک جدول زمانی برای اینکه دقیقاً چه زمانی این ویرایش ها را ارائه خواهد کرد، ارائه نکرده است.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید