مگ بلاگ

GoPro Hero 12 Black Review: Fine-Tuned Filmmaking Action Hero

GoPro Hero 12 Black Review: Fine-Tuned Filmmaking Action Hero

مانند Hero 11 قبل از آن، Hero 12 از یک سنسور منحصر به فرد 8:7 استفاده می کند که برخی از قابلیت های فوق العاده را به خصوص در مراحل پس از تولید امکان پذیر می کند. در اصل، این امکان را به شما می دهد تا همزمان فیلم های عمودی و افقی را ضبط کنید. از طرف دیگر، می توانید از فرمت حسگر برای معرفی حرکت دوربین بعد از واقعیت استفاده کنید. Hero 12 همچنین ضبط GP-LOG را اضافه می کند که همراه با ضبط LUT و 10 بیتی، انعطاف پذیری پس از تولید را حتی بیشتر می کند.

به لطف انواع ترفندهای نرم افزاری هوشمندانه، Hero 12 می تواند لنزهای دیجیتال مختلف را بر روی فیلم شما اعمال کند، از لنزهای فوق عریض به لنزهای سوپروایو با شدت کمتر، لنزهای واید استانداردتر، و بزرگنمایی. لنز خطی که به شدت اعوجاج را تصحیح می کند.

گزینه‌های رزولوشن و نرخ فریم بر اساس تنظیمات دیگر متفاوت است و از 60 فریم در ثانیه با وضوح 5.3k، تا 120 فریم در ثانیه در 4k، تا 240 فریم در ثانیه در 2.7k، متغیر است، بنابراین می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن جدی بگیرد. ضبط HDR در رزولوشن های 5.3k و 4k نیز با Hero 12 Black موجود است و هنگام ضبط در محیط های با کنتراست بالا بسیار مفید است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

نقشه پوشش T-Mobile در مقایسه با Verizon و AT&T

ممکن است از مشتریانی بشنوید که ادعا می کنند خدمات آنها بهتر از کسی که می شناسند در شرکت مخابراتی دیگر کار می کند. با این حال، یک راه مطمئن برای تعیین اینکه آیا حداقل