مگ بلاگ

GR کرولا تویوتا پاسخ علاقه مندان به خودروهای خسته کننده است

GR کرولا تویوتا پاسخ علاقه مندان به خودروهای خسته کننده است

در دنیایی که علاقه‌مندان به خودرو اغلب شکایت می‌کنند که خودروسازان وقتی کراس اوور دیگری را بیرون می‌آورند گوش نمی‌دهند، GR کرولا در میان تعداد انگشت شماری خودرو ایستاده است که لذت رانندگی با روحیه را مرتبط و در دسترس نگه می‌دارد. مانند هر خودروی پرفورمنس، قطعاً انبوهی از مردم از برچسب قیمت شکایت دارند و انصافاً کرولا 2024 GR دقیقاً مقرون به صرفه نیست. تریم پایه Core دارای MSRP اولیه بیش از 38000 دلار است، در حالی که برای مطابقت با مشخصات این نمونه آبی زیبا، با MSRP بیش از 45000 دلار روبرو خواهید شد.

بدتر از آن، بسیاری از نمایندگی‌ها بر روی این خودروها علامت‌گذاری می‌کنند و دسترسی را برای کسانی که بیشتر از همه از آن استقبال می‌کنند، محدود می‌کنند. با این حال، در پایان روز، یک هاچ بک چهار چرخ متحرک با گیربکس دستی درگیرکننده و چسبندگی کافی برای کشیدن چهره شما در پیچ ها با قیمتی کمتر از 40000 دلار، یک معامله بسیار خوب است.

با توجه به رقابتی مانند هوندا سیویک تایپ R و فولکس واگن گلف R، کرولا به شیوه ای مثال زدنی متمایز می شود. در دنیای خودروهای مقرون به صرفه با کارایی بالا، این استاندارد جدید است. من واقعاً نمی توانم آخرین باری را که در ماشین به این اندازه سرگرم بودم به یاد بیاورم. بنابراین، اگر شما یک علاقه‌مند کنجکاو هستید که هنوز از رانندگی لذت نبرده‌اید، می‌توانید مطمئن باشید که این کار به همان اندازه که در تصور شماست خوب است. شاید حتی کمی بهتر.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید