مگ بلاگ

HDA در مقابل HDA2: سیستم های کمک راننده هیوندای توضیح داده شده است

HDA در مقابل HDA2: سیستم های کمک راننده هیوندای توضیح داده شده است

هیوندای هم مانند بقیه خودروسازان در این سردرگمی مقصر است. در حالی که HDA به طور فزاینده ای استاندارد در سراسر این شرکت است، مدل هایی با HDA 2 یا Highway Driving Assist 2 نیز ارائه می دهد. عبارتند از.

به طور کلی، آنها ترکیبی از فن‌آوری‌های کمک فعال هستند که قبلاً صورت‌حساب جداگانه داده می‌شد. برای مثال، HDA، کروز کنترل تطبیقی ​​را ترکیب می‌کند – جایی که ماشین می‌تواند با خودروی جلویی، در فاصله از پیش تعیین‌شده، سرعت خود را حفظ کند – و کنترل خط دنباله‌دار را ترکیب می‌کند و ماشین را در مرکز خط نگه می‌دارد. این یک سیستم عملی است، به این معنی که هیوندای گشتاور اعمال شده روی فرمان را دنبال می‌کند تا مطمئن شود شما همچنان سر جای خود هستید و هوشیار هستید. اگر نباشید، اخطارهایی دریافت خواهید کرد و در نهایت، HDA غیرفعال خواهد شد.

در همین حال، HDA 2 بر روی آن توانایی‌های اصلی استوار است. علاوه بر متمرکز ماندن در لاین، می تواند درجه ای از افست را برای بهبود فاصله بین خودرو در لاین مجاور اضافه کند. هیوندای می‌گوید هنگامی که خودروهای دیگر به شکاف جلویی می‌روند، برش‌ها را نیز ماهرانه‌تر انجام می‌دهد.

با این حال، قابل توجه ترین اضافه شده به HDA 2، کمک تغییر مسیر است. با HDA، اگر خطوط را تغییر دهید، باید منتظر بمانید تا سیستم تشخیص دهد که به خطوط بزرگراه برگشته اید و دوباره فعال شود. با HDA 2، ضربه زدن به چراغ راهنما – تا زمانی که دستان خود را روی چرخ نگه دارید – به طور خودکار مسیر را در آن جهت برای شما تغییر می دهد.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS