مگ بلاگ

Honor V2 RSR Porsche Design

Honor V2 RSR Porsche Design

در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند تاشو که به صورت عمودی تا نصف اندازه یک دستگاه معمولی تا می‌شوند، Honor Magic V2 RSR به اندازه عرض دو گوشی هوشمند است و به‌اندازه عرض یکی به‌صورت افقی در کنار هم تا می‌شود. وقتی گوشی تا شده است می‌توانید از صفحه بیرونی استفاده کنید، سپس آن را باز کنید و برای وضوح بالاتر به صفحه داخلی بروید. اگر این به نظر می رسد که باعث می شود گوشی ضخیم شود، اینطور نیست. ضخامت دستگاه در صورت تا شدن تنها حدود 9.9 میلی متر است و در صورت باز شدن به 4.7 میلی متر کاهش می یابد. به این ترتیب می توانید دو برابر بیشتر گوشی های هوشمند وفاداری داشته باشید بدون اینکه تمام جیب خود را با آن پر کنید.

در مورد وفاداری، Magic V2 RSR دارای نمایشگرهای OLED در هر دو صفحه داخلی و خارجی با وضوح 2344×2156 در صفحه اول و 2376×1060 در صفحه دوم است. این صفحه‌نمایش‌ها مجهز به پردازنده‌ی مرکزی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 740 هستند. همه اینها با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی برای استفاده مداوم در تمام روز ترکیب می شوند.

پیش‌سفارش Honor Magic V2 RSR اکنون در وب‌سایت این برند باز است و تحویل آن برای 18 مارس تعیین شده است. این دستگاه در چین، امارات متحده عربی و اروپا با قیمت 2349.99 پوند در دسترس است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید