مگ بلاگ

Hulu احیای Futurama را با اپیزودهای ورودی جدید اعلام کرد

چهره های آشنا (از لحاظ فنی صداها، اما این یک استعاره است) فقط به اکثر بازیگران اصلی محدود نمی شود. استودیوی Rough Draft نیز برای مدیریت این انیمیشن بازگشته است.

گفته می‌شود که بیستمین انیمیشن تلویزیونی این بار به‌جای شرکت ULULU (که قبلاً با نام The Curiosity شناخته می‌شد) تولید می‌کند، که ممکن است بیش از حد مشغول کارتون کمدی دیگر گرونینگ، «افسون‌زدایی» باشد، اگرچه این یک حدس و گمان محض است. با توجه به اینکه فاکس مسئول لغو سریال برای اولین بار بود، دیدن 20th TV به پیوست کمی تعجب آور است.

در مورد آنچه که می توانیم انتظار داشته باشیم، خوب، در حال حاضر مشخص نیست. هنوز جزئیاتی در مورد برنامه های داستان سریال فاش نشده است (یا احتمالاً حتی پیش نویس آن تهیه شده است)، اما این فیلم «فوتوراما» است. این نمایش پیش از این سفر در زمان، واقعیت های موازی، جدول زمانی متناوب، چه می شد و دیگر جنجال های عجیب و غریب را به تصویر کشیده بود. این احتمال وجود دارد که راهی برای تطبیق قسمت آخر قبلی با هر چیزی که باید منتظر آن باشیم، پیدا کند.

طبق گزارش Variety، برنامه فعلی این است که تولید در فوریه 2022 آغاز شود و قصد دارد برای اولین بار در سال 2023 به نمایش درآید. در حین انتظار، طرفداران می توانند نمایش اصلی را در Hulu تجربه کنند، که در حال حاضر هر فصل ارائه می شود.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

نحوه بستن دستی تمام تب های سافاری در آیفون

به جای جستجوی هزاران صفحه وب در سافاری – که احتمالاً اکثر آنها را قبلاً خوانده اید یا قبلاً نامربوط هستند – برای بستن جداگانه آنها، می توانید فرآیند پاکسازی نهایی را آغاز کنید و