مگ بلاگ

Lucid RangeXchange Air EV را به شارژری برای سایر خودروهای الکتریکی تبدیل می کند

Lucid RangeXchange Air EV را به شارژری برای سایر خودروهای الکتریکی تبدیل می کند

کابل شارژ RangeXchange مستقیماً به تجهیزات شارژ موبایل Air وصل می شود. این به تجهیزات شارژ موبایل یک آداپتور سوم می دهد که به آداپتورهای 110 ولت و NEMA 1450 می پیوندد. کابل شارژ دارای خروجی AC SAE J1772 بر اساس تصویر ارائه شده است، همان رابط شارژی که ایستگاه های شارژ خانگی آمریکای شمالی از آن استفاده می کنند.

در بیانیه انتشار یا صفحه محصول اشاره ای به معرفی آداپتور RangeXchange استاندارد شارژ آمریکای شمالی (NACS) نشده است. این به آن اجازه می‌دهد تا خودروهای تسلا و در آینده تقریباً تمام خودروهای برقی کشور را بدون آداپتور اضافی شارژ کند. به نظر می‌رسد زمانی که Lucid به جمع می‌پیوندد و در سال 2025 به NACS تغییر می‌کند، آداپتور یک تکرار جدید دریافت کند، اکنون که NACS استاندارد در ایالات متحده است.

بسیاری از مشتریان بدون شک ارائه معادل شارژ خانگی سطح 2 را به یک دوست یا یکی از اعضای خانواده که آب میوه کم دارند و باید در طول یک سفر طولانی به ایستگاه شارژ دوردست بروند، مفید خواهند بود. با این حال، این اولین وسیله نقلیه ای نیست که شارژ دوطرفه را ارائه می دهد. خودروهای برقی مانند فورد F-150 لایتنینگ 2022 و نیسان لیف از این ویژگی برخوردارند.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید