مگ بلاگ

MINI Countryman SE ALL4 2025 First Drive: Crossover بزرگتر، ارزش بهتر

در واقع، بحث کردن با این واقعیت که برقی با روحیه MINI – و زمینه های احتمالی آن – بسیار بهتر است، سخت است. برای شروع، به طرز شگفت‌انگیزی جذاب است، تمام آن گشتاوری که از شروع حرکت وارد می‌شود و شما را به سرعت از چراغ‌های توقف و اتصالات دور می‌کند.

خطای فرمان مستقیم در سمت نور، و اگرچه JCW کمی دور بودن از جاده در اینجا نیز وجود دارد. در یک EV چابک بسیار قابل قبول تر به نظر می رسد. چندین سطح از ترمزهای احیا کننده در دسترس هستند، اگرچه MINI آنها را در منوی سرگرمی اطلاعاتی گنجانده است. یک راه سریع‌تر برای جابه‌جایی بین این سطوح، از جمله از طریق پدال‌های فرمان که سایر خودروسازان ارائه می‌دهند، خوب خواهد بود.

جایی که MINI Countryman JCW 2025 هر اینچ از ابعاد افزایش یافته خود را احساس می کند، در همین حال، همتای الکتریکی آن در اطراف شما کوچک می شود. یک لحن نرم‌تر برای سیستم تعلیق – برای کمک به کنترل وزن سنگین‌تر، در میان چیزهای دیگر – هم در پویایی و هم از نظر راحتی کلی مفید است. Countryman SE ALL4 در گوشه‌ها احساس آرامش بیشتری می‌کند و تهدیدی برای فرستادن شما به کایروپراکتیک مانند JCW بسیار سفت نیست.

در یک مسیر – یا در یک سری از جاده‌های عقب گرد که فاقد کامیون‌های متداول در لیسبون هستند، جایی که MINI از SlashGear دعوت کرد تا کانتریمن جدید را امتحان کند – جان کوپر ورکز بدون شک سریع‌تر و احتمالاً برای یک مشتاق سودمندتر خواهد بود. راننده.

با این حال، در دنیای واقعی، اشتیاق کانتریمن SE بیشتر بازیگوش است. احساسی شبیه به آن دارد: یک کراس اوور الکتریکی با هوس و هوس افزوده، به جای اینکه تهاجمی تلاش کند هم کاربردی و هم اسپرت باشد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید