مگ بلاگ

MINI John Cooper Works 2025 Countryman ALL4 First Drive: ماشین بزرگتر، قمار بزرگتر

MINI John Cooper Works 2025 Countryman ALL4 First Drive: ماشین بزرگتر، قمار بزرگتر

بر روی کاغذ، MINI John Cooper Works Countryman ALL4 2025 به نظر می رسد که باید همه جعبه ها را بررسی کند. فضای بیشتر و قدرت بیشتر از قبل، با یک تن فناوری بیشتر. افزایش قیمت تقریباً 3 هزار دلاری – رساندن آن به 46900 دلار (به اضافه مقصد 995 دلار) – ممکن است شما را سرگردان کند، اما این تغییرات به اضافه تجهیزات استاندارد بیشتر به شما کمک می کند تا مقداری از آن را بمکد. ما هنوز لیست قیمت نهایی و فراگیر را برای در نظر گرفتن موارد اضافی مشاهده نکرده ایم.

با این حال، تصمیماتی که در مورد JCW Cooper قابل بخشش است، در این نسخه کانتریمن کمی راحت تر است. مقیاس کلی نشان می دهد که بیشتر خانواده دوستانه است، اما سواری همچنان کاملاً محکم است. در این میان مشتاق ترین رانندگان از ادامه عدم وجود گیربکس دستی ابراز تاسف خواهند کرد. بدتر از آن، خودروی بزرگ‌تر به نوعی احمقانه‌ای را که نشان JCW نشان می‌دهد، تشویق نمی‌کند.

شاید بتوان گفت، بزرگترین چالشی که JCW Countryman جدید با آن روبرو است، از خواهر و برادرهای خودش است. MINI Countryman S ALL4 ممکن است با 241 اسب بخار قدرت برای اسب‌ها باشد، اما همان 295 پوند فوت گشتاور دارد و در اواخر سال 2024 با قیمت 8 هزار دلار کمتر شروع می‌شود. در همین حال، کانتریمن SE ALL4 تماما – پیشرانه الکتریکی اسب بخار بیشتری خواهد داشت و گشتاور بیشتر

شما نمی توانید MINI را به خاطر تلاش برای گسترش خوبی JCW، یا گسترش جذابیت Countryman خود در این زمینه سرزنش کنید. با این حال، در حالی که بدون شک بزرگترین MINI از چندین جهت بهبود یافته است، تلاش برای انجام کارهای زیادی با یک تریم، سازش اجتناب ناپذیری را نیز به همراه دارد. استراتژی حفظ خانواده های رو به رشد در برند MINI یک استراتژی معقول است، اما جان کوپر ورکز بهترین طعم برای این رویکرد به نظر نمی رسد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید