مگ بلاگ

MWC 2024 Innovation Spotlight: OPPO Air Glass 3

MWC 2024 Innovation Spotlight: OPPO Air Glass 3

عینک هوشمند Air Glass 3 برای همگام سازی با گوشی هوشمند شما که دارای اپلیکیشن ویژه Air Glass است طراحی شده است. با کمک عملکردهای این برنامه و قدرت پردازش گوشی شما، کاربران می توانند به سادگی با ضربه زدن روی شقیقه به ویژگی های Air Glass دسترسی پیدا کنند. این به نوبه خود، دستیار هوش مصنوعی داخلی اپلیکیشن Air Glass را فعال می کند – که توسط الگوریتم اختصاصی OPPO AndesGPT پشتیبانی می شود – به شما این امکان را می دهد که به صورت صوتی درخواست کمک کنید یا دستورات را صادر کنید.

از طریق نمایشگر، دستیار و کنترل‌های عینک، می‌توانید پخش موسیقی و تماس تلفنی را به‌طور یکپارچه کنترل کنید، اطلاعات مربوط به روال خود مانند برنامه‌ها و هشدارهای متنی را نمایش دهید، و حتی در تصاویر تمام رنگی پیمایش کنید (شفاف ساخته شده‌اند تا حواس شما را پرت نکنند. ، البته).

نگران نباشید که غریبه ها به آهنگ ها یا چت های شما گوش می دهند. این عینک از فناوری میدان صوتی معکوس – در کنار سایر ویژگی های شنیداری مانند مجموعه ای از چهار میکروفون مجزا – استفاده می کند تا هم صدای شما را از شنوندگان خارجی جدا کند و هم بالاترین کیفیت صدا را ارائه دهد.

از آنجایی که دستگاه هنوز در مرحله نمونه اولیه است، OPPO هنوز پنجره بالقوه ای برای عرضه تجاری ارائه نکرده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید