مگ بلاگ

Nest Audio در مقابل Google Home: این یک ارتقای فریبنده است

Nest Audio در مقابل Google Home: این یک ارتقای فریبنده است

Google Home واقعاً بلندگوی نبود که در خانه بخواهید اگر چند برنامه اضافی با دستیار صوتی انجام نمی داد. این مفهوم با معرفی Nest Audio کاملاً تغییر کرد. این یک دستگاه موسیقی است که برای علاقه مندان به صدا طراحی شده است. گوگل می گوید که 75 درصد بلندتر و 50 درصد باس قوی تر از Google Home دارد. در حالی که باس توسط یک ووفر میانی 75 میلی‌متری کنترل می‌شود، پوشش یکنواخت و با فرکانس بالا و صدای واضح صدای بلندگو توسط یک توییتر 19 میلی‌متری امکان‌پذیر است.

برخلاف Google Home، Nest Audio طبیعی‌تر به نظر می‌رسد (همانطور که هنرمند در هنگام ضبط می‌خواست)، صدا واضح‌تر و همه‌جانبه کامل‌تر است. Google گریل و پارچه اسپیکر را بهینه کرده است تا به توییتر طراحی شده سفارشی اجازه دهد تا تمام جزئیات موسیقی را برای تجربه گوش دادن بدون اعوجاج ارائه دهد.

این بداهه به ویژه مهم است زیرا Google Home مستعد تحریف در حجم بالا بود. Nest Audio همچنین می‌تواند به‌طور خودکار خود را با عادات گوش دادن شما هماهنگ کند. صدای دستیار، کتاب صوتی، یا به‌روزرسانی‌های اخبار را بر اساس نویز پس‌زمینه تنظیم می‌کند، بنابراین حتی هنگام شستن لباس‌ها، ظرف‌ها یا شاید دست زدن به کیسه، قطعه خود را از دست ندهید.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

OpenAI GPT-4o – چیست و چگونه کار می کند؟

در ویدئوهای نمایشی منتشر شده توسط OpenAI، GPT-4o را می توان در حال شناسایی اشیاء دنیای واقعی و تفسیر آنها به زبانی دیگر، آموزش ریاضیات در حالت تقسیم صفحه بر اساس مشکلی که در برنامه