مگ بلاگ

Nest Audio در مقابل Sonos One در مقابل IKEA Symfonisk

دلیل اینکه Nest Audio بسیار بهتر از Google Home قدیمی به نظر می‌رسد به درایورها مربوط می‌شود: یعنی دو تا از آنها در بلندگوی جدید، در مقابل فقط یکی در بلندگوی قدیمی. Google Home مجبور بود به یک درایور واحد برای محدوده فرکانس کامل و رادیاتورهای غیرفعال برای تقویت سطح پایین تکیه کند. در مقابل، Nest Audio دارای یک ووفر و توییتر جداگانه است و نتیجه آن بیس بیشتر، وضوح بالاتر و به طور کلی نمایه صدای دقیق تر است.

در حالی که بهتر است، هنوز فیزیک باید در نظر گرفته شود. اگر چه می گیرید بیشتر باس، شما نمی توانید مقدار زیادی از آن، به عنوان آهنگ های با سطح پایین سنگین روشن است. Nest Audio نسبت به مدل‌های قبلی خود متعادل‌تر است، اما در کنار Symfonisk – چه به‌صورت جداگانه و چه به‌صورت جفت استریو که هر دو اجازه می‌دهند – متوجه شدم بلندگوهای IKEA کمی پایین‌تر هستند.

در مقابل Nest Audio صحنه صوتی گسترده تری دارد که احتمالاً به دلیل طراحی بدنه توییتر آن است. با حرکت خارج از مرکز از بلندگو، وضوح و وضوح صدا را کمتر از دست می دهید.

با این حال، بزرگترین تضاد، دستیار گوگل است. یا به طور دقیق تر، عدم وجود آن در سیمفونیسک IKEA. اگرچه می توان آن را مانند همه بلندگوهای اخیر Sonos از طریق دستورات گفتاری از طریق Assistant کنترل کرد، اما پشتیبانی مستقلی ندارد یا در واقع میکروفون خودش را دارد.

همه این بدان معنی است که سؤالی که باید از خود بپرسید این است که آیا کمی بیس بیشتر را ترجیح می دهید یا توانایی برقراری مکالمه با گوینده خود را. اگر قبلاً یک بلندگوی هوشمند در اتاق دارید یا برایتان مهم نیست که فقط به سراغ برنامه بروید، ممکن است Symfonisk بهتر باشد. با این حال، اگر در حال ساخت یک جفت استریو هستید، توافق فعلی Google که هر دو Nest Audio را که خریداری می‌کنید 20 دلار کاهش می‌دهد – که آن را به 179.98 دلار کاهش می‌دهد – سخت است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS