مگ بلاگ

OnePlus Watch 2 در MWC 2024 روی سیستم عامل Google Wear ضربه می زند، اما عمر باتری آن شگفت انگیز است

OnePlus Watch 2 در MWC 2024 روی سیستم عامل Google Wear ضربه می زند، اما عمر باتری آن شگفت انگیز است

Watch 2 مجهز به یک باتری 500 میلی آمپر ساعتی است و OnePlus می گوید که می تواند تا 100 ساعت استفاده منظم در حالت هوشمند به شما بدهد یا می توانید تا 48 ساعت با استفاده زیاد از آن استفاده کنید. OnePlus خاطرنشان می کند که این آزمایش ها در یک محیط کنترل شده انجام شده است، بنابراین مسافت پیموده شده شما متفاوت خواهد بود. هنگامی که مجبورید ساعت را از مچ خود بردارید و آن را شارژ کنید، قابلیت شارژ سریع به این معنی است که می تواند در عرض یک ساعت به شارژ کامل برگردد.

Snappiness نباید برای Watch 2 مشکل ساز باشد زیرا دارای 2 گیگابایت رم به همراه پیکربندی ROM 32 گیگابایتی است. طراحی دو موتوره بین چیپست Snapdragon W5 و BES 2600 MCU Efficiency بسته به کاری که انجام می دهید تعویض می شود. OnePlus می گوید که Snapdragon وظایف سخت تر را انجام می دهد در حالی که BES 2700 فعالیت های پس زمینه و کارهای ساده را انجام می دهد. به این ترتیب این ساعت به خاطر داشتن چیپست پر انرژی تر که فقط در صورت لزوم آنلاین می شود، به حفظ عمر باتری کمک می کند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید