مگ بلاگ

OpenAI خالق ChatGPT ممکن است با ابزار جستجوی اینترنتی خود وارد گوگل شود

OpenAI خالق ChatGPT ممکن است با ابزار جستجوی اینترنتی خود وارد گوگل شود

به نظر می رسد OpenAI، با پشتیبانی صعودی مایکروسافت، آماده است تا با یک محصول جستجوی وب، تجارت نان و کره گوگل را به عهده بگیرد. در این گزارش آمده است: «سرویس جستجو تا حدی توسط بینگ تأمین می‌شود». آن بخش از استراتژی به سختی تعجب آور است. مایکروسافت از روزهای اولیه خود میلیاردها دلار به این شرکت سرازیر کرده است و به شدت به پشته فناوری OpenAI برای طراحی مجدد محصولات خود از جمله Bing متکی بوده است.

مایکروسافت نسخه خود از ChatGPT را با نام بینگ چت راه اندازی کرد، سپس قابلیت های هوش مصنوعی مبتنی بر GPT را به محصولات دیگری مانند مجموعه آفیس گسترش داد و در نهایت آن را در سال 2024 تحت نام تجاری Copilot به همه جا عرضه کرد. جای تعجب نخواهد بود که غول نرم افزاری را ببینید که به محصول جستجوی وب مبتنی بر هوش مصنوعی OpenAI در تلاش برای دمیدن بخشی از زندگی به Bing نیز کمک می کند. مایکروسافت چندی پیش جنگ موتورهای جستجو را به گوگل باخت و هوش مصنوعی می تواند فرصت طلایی آن برای جذب برخی از کاربران در اکوسیستم خود باشد.

اینکه دقیقاً چگونه محصول جستجوی وب مخفی OpenAI منتشر خواهد شد، هنوز مشخص نیست، اما چند نمونه احتمالی وجود دارد. از جمله Arc Search، اپلیکیشنی است که توسط The Browser Company توسعه یافته و دارای ویژگی «Browse for me» است. این ترفند وب را برای اطلاعات مرتبط با جست‌وجو جمع‌آوری می‌کند، داده‌ها را از شش منبع معتبر جمع‌آوری می‌کند، و سپس نتایج را در قالب یک صفحه وب سفارشی ارائه می‌کند و کاربران را از زحمت مرور یک صفحه جستجوی معمولی و کلیک کردن روی پیوندها برای یافتن نجات می‌دهد. پاسخ های آنها

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید