مگ بلاگ

Plug & Charge چیست و چگونه بر شارژ عمومی EV تأثیر می گذارد؟

Plug & Charge چیست و چگونه بر شارژ عمومی EV تأثیر می گذارد؟

شایان ذکر است که Plug and Charge یک برنامه آینده نیست. در حال حاضر در انواع خودروسازان و شبکه های شارژ فعال است. با این حال، در کل صنعت خودرو یا هر شبکه شارژ استاندارد نشده است.

فناوری Plug and Charge به خودروهای برقی کمک می‌کند تا به عادی‌سازی و پذیرش گسترده نزدیک‌تر و نزدیک‌تر شوند. اگر در سراسر صنعت پیاده‌سازی شود، مشکل دیگری از مشکلات شارژ که متأسفانه در اکوسیستم EV رایج است برطرف می‌شود – چیزی که ما را در بررسی فورد موستانگ Mach-E با مشکل مواجه کرد. قبل از اینکه کارت خود را بکشید و باک را پر از سوخت کنید، لازم نیست از سازگاری خودرو با پمپ بنزین مطمئن شوید. در مورد شارژ خودروهای برقی نیز باید گفت، اما در مورد شبکه های شارژ و وسایل نقلیه که از استاندارد Plug and Charge پشتیبانی نمی کنند، همیشه اینطور نیست.

سوپرشارژرهای تسلا به همین شکل عمل می‌کنند، اما این یکی از مزایای استفاده از شبکه‌ای است که فقط برای خودروهای الکتریکی خاص طراحی شده است. سیستم استاندارد نیست استاندارد ارتباط دوطرفه Plug and Play، برند و خودروساز است و تضمین می‌کند که شارژ فرآیندی بدون استرس است و می‌توانید سریع‌تر به جاده بازگردید.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید