مگ بلاگ

Renault 5 E-Tech Electric نشان می دهد که چرا خودروهای الکتریکی بزرگ ایده اشتباهی هستند

Renault 5 E-Tech Electric نشان می دهد که چرا خودروهای الکتریکی بزرگ ایده اشتباهی هستند

در مقایسه، مدل پایه فورد موستانگ Mach-E دارای باتری 70 کیلووات ساعتی و برد تخمینی EPA تنها 247 مایل است. کیا EV6، حتی با باتری 58 کیلووات ساعتی و 168 اسب بخار قدرت، تنها می تواند به برآورد 232 مایل دست یابد. تفاوت تنها چند مایلی ممکن است زیاد به نظر نرسد، اما در مورد برد باتری هر مایل اهمیت دارد. Chevy Bolt، خودرویی با ابعاد مشابه رنو، حتی با باتری 65 کیلووات ساعتی و برد 259 مایلی خود نیز از بین می رود.

بازار به خودروهای الکتریکی بزرگ و سریع با باتری‌های غول‌پیکر مانند کادیلاک IQ نیاز ندارد، در حال حاضر به اندازه کافی از این باتری‌ها وجود دارد. این خودرو به خودروهای برقی جمع‌وجورتری نیاز دارد که از باتری‌ها از طریق مدیریت یک توان خروجی واقعی و حفظ اندازه و وزن در یک پارامتر معقول، کارآمدتر استفاده کنند.

Renault 5 E-Tech Electric احتمالاً به این زودی به ایالات متحده نمی آید، اما امیدواریم وجود آن در بازارهای دیگر، خودروسازان بازار آمریکای شمالی را وادار کند تا کمی خارج از جعبه فکر کنند.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید