مگ بلاگ

Rivian جزئیات R2 SUV خود را فاش می کند و قیمت ممکن است شما را شگفت زده کند

Rivian جزئیات R2 SUV خود را فاش می کند و قیمت ممکن است شما را شگفت زده کند

در حالی که شایعه شده بود که Rivian R2 گزینه مقرون به صرفه تری در مقایسه با محصولات موجود این شرکت خواهد بود، ما واقعاً نمی دانستیم که این شرکت قصد دارد تا چه اندازه قیمت R2 را پایین بیاورد. اگر بخواهیم لیست فاش شده را باور کنیم، می توانیم انتظار داشته باشیم که Rivian R2 با قیمت قابل توجه 47000 دلار MSRP شروع شود. این امر آن را به یک محصول بسیار رقابتی تبدیل می کند، به خصوص در مقایسه با قیمت اولیه مدل قبلی Rivian R1 با قیمت 73000 دلار.

لیست فاش شده همچنین نشان می دهد که این وسیله نقلیه دارای برد قابل توجه 330 مایل با زمان ادعایی 0 تا 60 تنها سه ثانیه است. چیزی که هنوز مشخص نیست این است که آیا حتی نوع پایه R2 برد ادعایی 330 مایلی را دارد یا خیر، زیرا ممکن است ادعای مسافت پیموده شده 300+ برای نسخه ای با ظرفیت باتری بالاتر باشد.

این SUV برقی 5 نفره نیز 185.6 اینچ طول دارد، عرض آن بدون آینه 75 اینچ است و قدش با ارتفاع 66.9 اینچ قابل قبول است. در واقع، این اعداد آن را از نظر اندازه کلی به تسلا مدل Y بسیار نزدیک می کند. فهرست پشتیبان همچنین به صندوق عقب R2 و همچنین سیستم نصب دوچرخه اختیاری اشاره می کند.

نمی توان انکار کرد که مشخصات، قیمت و ابعاد ریویان R2 می تواند آن را به محصولی بسیار جذاب تبدیل کند. با این حال، چیزی که به نظر می رسد مخالف این خودرو است، این واقعیت است که تا سال 2026 به فروش نمی رسد، که هنوز دو سال دیگر باقی مانده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید