مگ بلاگ

Roborock S8MaxV Ultra تمیز کردن را فراتر از حد مجاز با برس گوشه و تعمیر و نگهداری خودکار انجام می دهد

Roborock S8MaxV Ultra تمیز کردن را فراتر از حد مجاز با برس گوشه و تعمیر و نگهداری خودکار انجام می دهد

یکی از بزرگترین مشکلات جاروبرقی ربات، تعمیر و نگهداری است. میزان مشکلی که باید در حین کارکردن یک روبو-vac استاندارد پیش بیایید، تقریباً در وهله اول هدف از دستیابی به آن را شکست می دهد. هیچ یک از اینها در مورد S8 MaxV Ultra صدق نمی کند.

S8 MaxV Ultra به طور خودکار موپ های خود را تمیز می کند، برس خود را جدا می کند و گرد و غبار آن را در واحد پایه خود خالی می کند. این واحد پایه می تواند تا هفت هفته گرد و غبار و زباله را ذخیره کند، به این معنی که در شرایط عادی فقط باید هر دو ماه یا بیشتر آن را خالی کنید. شستشوی خودکار با آب گرم که در دمای 60 درجه سانتیگراد (140 فارنهایت) وارد می‌شود، تضمین می‌کند که هیچ کثیفی در پد پاک کن باقی نمی‌ماند – عمر آن را افزایش می‌دهد و اطمینان می‌دهد که هر بار می‌تواند به طور موثر تمیز شود. پد با هوای گرم خشک می شود، که همچنین در دمای 60 درجه سانتیگراد وارد می شود و تضمین می کند که کپک و کپک روی دستگاه رشد نمی کند. واحد پایه فشرده نیز خود تمیز شونده است.

اگر یونیت پایه را در نقطه مناسب قرار دهید، ممکن است تمیز کردن به هیچ ورودی نیاز نداشته باشد. S8 MaxV Ultra را می توان هم به زهکشی و هم به منبع آب متصل کرد و به آن اجازه می دهد تا از شر آب کثیف خلاص شود و به طور مستقل منبع آب تمیز خود را دوباره پر کند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
لپ تاپ پاور بازی و کار

لپ تاپ پاور بازی و کار

Asus ROG Zephyrus G16 از 2899.99 دلار در ایالات متحده از وب سایت Asus شروع می شود، اما برای نسخه ای با صفحه نمایش OLED 240Hz و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4090، حداقل باید 3499.99