مگ بلاگ

Samsung Galaxy S22 Ultra قلم S را می خورد تا در نهایت نوت را دفن کند

جای تعجب نیست که سامسونگ به شدت از فناوری دوربین گلکسی اس 22 اولترا استفاده می کند: در مجموع پنج سنسور وجود دارد. در پشت، یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض (f/2.2 و میدان دید 120 درجه)، یک دوربین 108 مگاپیکسلی عریض (Dual Pixel AF، f/1.8 و 85 درجه FoV) وجود دارد. تله فوتو 10 مگاپیکسلی برای زوم اپتیکال 3 برابر (f/2.4 و 36 درجه FoV) و تله فوتو 10 مگاپیکسلی برای زوم اپتیکال 10 برابر (f/4.9 و 11 درجه FoV).

با ترفندهای هوش مصنوعی Super Resolution، سامسونگ می‌تواند زوم فضایی 100 برابری را ایجاد کند، اگرچه ما به زمان عملی نیاز داریم تا ببینیم آیا نتایج چیزی بیش از یک ترفند بازاریابی است. دوربین جلویی 40 مگاپیکسلی (f/2.2 و FoV 80 درجه) است.

البته عکاسی با گوشی های هوشمند این روزها به همان اندازه که به سخت افزار می پردازد، به نرم افزار نیز مربوط می شود. سامسونگ می‌گوید که سنسور اصلی آن 23 درصد بزرگ‌تر از قبل است و این حسگر را با پردازش با وضوح بالای هوش مصنوعی تقویت‌شده ترکیب می‌کند که – با گرفتن 4 برابر داده‌های بیشتر – می‌تواند ضربه‌ای قابل‌توجه به عکس‌های شبانه ارائه دهد. بهبودهایی در Super HDR نیز وجود دارد که داده‌های چند نوردهی را در یک فریم ترکیب می‌کند.

عکس‌ها و ویدیوهای کم نور جایی هستند که در واقع Galaxy S22 Ultra ممکن است بیشترین درخشش را داشته باشد. به عنوان مثال، فناوری پیکسل تطبیقی، حالت موزاییک مجدد و حالت binning را ترکیب می کند تا داده های 9 پیکسلی را در یک پیکسل متراکم کند و جزئیات و روشنایی را بهبود بخشد. حالت پرتره از یک نقشه عمق استریوی هوش مصنوعی جدید برای انتخاب بهتر سوژه استفاده می‌کند – به گفته سامسونگ، برای تشخیص یک تار مو از پس‌زمینه – در عکس‌ها و ویدیوها، در طول روز و شب و برای هر دو دوربین جلو و عقب. . حالت پرتره حیوان خانگی نیز باید دقیق تر باشد.

با این حال، اگر ترجیح می‌دهید خودتان مسئولیت را برعهده بگیرید، اکنون یک برنامه دوربین Expert RAW جدید وجود دارد. جدا از برنامه دوربین اصلی – که همچنان حالت حرفه ای را با فضای بیشتری برای تنظیم تنظیمات ارائه می دهد – Expert RAW امکان تنظیم ISO، سرعت شاتر، تعادل رنگ سفید و فوکوس را فراهم می کند و همانطور که از نام آن پیداست می تواند تا 16 بیت تصاویر RAW ثبت کند. . آنها را می توان مستقیماً به لایت روم یا سایر برنامه های سازگار صادر کرد.

در عین حال، از کادربندی خودکار پیشرفته برای ویدیو استفاده می شود (متاسفانه تنها تا وضوح 1080p که در غیر این صورت حداکثر 8K S22 Ultra را کاهش می دهد). می تواند تا 10 سوژه را با کادر تشخیص دهد، فوکوس و سطح زوم را بهینه کند تا همه آنها را در عکس نگه دارد، و سپس آنها را هوشمندانه ردیابی کند. شما می توانید به صورت دستی افرادی را که می خواهید شامل شوند لغو کنید. در نهایت، بهبودهایی در سیستم Super Steady وجود دارد که OIS زاویه تصحیح بزرگ‌تری را پوشش می‌دهد و هوش مصنوعی در پیش‌بینی حرکات برای جبران بهتر است.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

همه چیز درباره فورد GT90 کوپه مفهومی

در حالی که طراحی GT90 توجه این خودرو را به خود جلب کرد، مشخصات آن چیزی است که علاقه مندان را به خود علاقه مند می کند. برگه مشخصات GT90 اعدادی را که قبلاً از