مگ بلاگ

Sonos Architectural Review: The Surprises Of Pro-Installation

اعتراف می کنم، بخشی از من فکر می کرد که آیا می توانم خودم سیستم را نصب کنم. من کاملاً در DIY ناتوان نیستم و بلندگوهای Sonance با یک الگو به شما کمک می کنند تا دایره 8.25 اینچی را که باید از دیوار خشک بردارید کمک کند. در تئوری، من فقط باید چند سوراخ ایجاد کنم، بلندگوها را در جای خود قرار دهم و سپس کابل را به آمپر بازگردانم.

همانطور که تیم صوتی و تصویری پالسون در فارمینگتون هیلز، MI به من توضیح دادند، با این حال، اگر یک چیز وجود داشته باشد که می توانید هنگام نصب صدای خانه یا خانه هوشمند تضمین کنید، این است که آنچه در داخل دیوارها و سقف وجود دارد می تواند باشد. یک سورپرایز خسته کننده مطمئناً، خانه من پیچیدگی غیرمنتظره ای را در طرح اولیه ایجاد کرد.

هدف در ابتدا این بود که بلندگوها را با نورپردازی داخلی موجود در سقف، در درجه اول با در نظر گرفتن زیبایی شناسی، ردیف کنند. با این حال، اولین تیم در محل، تیرچه‌های سقفی را در آن بخش کشف کردند. مهمتر از همه، آنها متوجه شدند که با یک سوراخ کوچک خلبان، به جای آن که من در اشتیاق خود برای انجام کارهای DIY انجام می دادم، فقط سوراخ بلندگو را جدا کنم و بعد از خود متعجب بودم که چگونه می خواهم دهانه توهین آمیز را وصله کنم.

مکان بالقوه دوم، بیشتر در گوشه‌های سقف، از تیرچه‌ها فرار کرد، اما چالش دیگری را نشان داد: قاب‌های فولادی جعبه‌ای که اتاق کنسولی بالا را پشتیبانی می‌کند. این یک مشکل فلزی جامد را با انتقال کابل بلندگو از حفره سقف به کمد در سمت دیگر، جایی که آمپر در آن زندگی می کرد، ایجاد کرد.

من کاملاً مشتاق ایده حفاری سوراخ در چیزی به این واضحی ساختاری نبودم، و کاملاً صادقانه بگویم که اگر این یک پروژه خودت بود، این احتمال وجود داشت که در این مرحله منصرف می شدم. با این حال، بازدید بعدی از پالسون یادآور این بود که چرا متخصصان می توانند تا این اندازه ارزشمند باشند. آن‌ها موفق شدند کابل‌ها را از میان شکاف‌های کوچک عبور دهند و به نحوی آن‌ها را به داخل کمد بیاورند، بدون اینکه نیازی به انجام کار شدیدی برای جعبه فلزی داشته باشند.

حتی با وجود آن سردردها، نصب Sonos Architectural من نسبتاً ابتدایی بود، در مقایسه با آنچه که نصب کننده های طرفدار قادر به انجام آن هستند. به اتاق‌های سینمای خانگی کامل فکر کنید، بلندگوهای Sonos نصب شده در هر اتاق از خانه، و اغلب سیستم‌های خانه هوشمند حرفه‌ای مانند Control4، Crestron یا سایر مواردی که برای کنترل همه اینها به‌علاوه نور، سایه‌ها، امنیت و موارد دیگر نصب شده‌اند.

با این وجود، پالسون خاطرنشان کرد، این بدان معنا نیست که مشاغل کوچکتر نیز در رادار آنها نیستند. افزایش چشمگیری در افرادی وجود داشته است که به نصب‌های خانگی، به‌ویژه در طول همه‌گیری، کمک می‌کنند، زیرا مردم بودجه تعطیلات خود را مثلاً به ساخت یک سینمای خانگی بهتر هدایت می‌کنند. یکی از مزایای بزرگ بیرون آمدن حرفه ای ها این است که آنها هم سخت افزار و هم نرم افزار و نحوه نصب موفقیت آمیز آن را می دانند. اگر یک مبتدی AV هستید و نمی‌دانید بودجه صدای فراگیر خود را کجا خرج کنید، می‌توانند به شما کمک کنند.

نکات منفی نصب حرفه‌ای هزینه و اختلال است، اگرچه در آنجا من از مقرون به صرفه بودن وارد کردن پالسون برای انجام کار سخت شگفت زده شده‌ام. بدیهی است که هر کار تفاوت های ظریف خود را خواهد داشت، اما پارکینگ برای نصب مانند این در یک چیدمان و ساختار معمولی تقریباً 200-300 دلار برای کار است، به علاوه بودجه برای مواد و تجهیزات. اگر طراحی معماری منحصربه‌فردتری دارید، می‌توانید آن را به 350-450 دلار افزایش دهید.

در واقع مقدار نسبتاً کمتری از آن چیزی است که من انتظار داشتم، به خصوص وقتی درجه عیب یابی و تخصص را در نظر بگیرید که یک تیم نصب کننده طرفدار به ارمغان می آورد. اگر من خودم سقف را هک کرده بودم، هر احتمالی وجود داشت که سوراخ اندازه یا شکل اشتباهی داشته باشم یا در نقطه اشتباهی برش داده باشم. وصله موفقیت آمیز آن می تواند کار بزرگی باشد، به خصوص اگر سقفی بافت دار دارید که معمولاً کل کار باید دوباره انجام شود.

در مورد اختلال، مشاوره اولیه و سپس هر دو تیم از نصابان پالسون، همگی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کردند، در حالی که در داخل خانه بودند ماسک زدند و کفش های خود را پوشاندند. آنها ملحفه ها را برای پوشاندن هر گونه مبلمان یا کفی که ممکن است در اثر بریدن سقف گرد و غبار شود، می گذاشتند و سپس جاروبرقی خود را در اختیار داشتند تا بعداً مرتب شوند. اگر بلندگوهای سقفی نبودند، نمی دانستم آنها آنجا بودند.

امتیاز شما به این نوشته چند است؟

ADS
بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

بررسی اجمالی جستجوی هوش مصنوعی گوگل امروز در ایالات متحده با برنامه های بزرگ برای آینده راه اندازی شد

به نظر می رسد بزرگترین نقطه تمرکز گوگل در استفاده از قابلیت های یادگیری ماشین Gemini بر پاسخ سریع و آسان به سوالات کاربران متمرکز است. می‌توانید در نوار جستجو سؤالات پیچیده بپرسید و مقاله‌های