مگ بلاگ

SUV لوکسی که نمی تواند از شجره خانواده اش فرار کند

SUV لوکسی که نمی تواند از شجره خانواده اش فرار کند

شما واقعاً با ماشینی مانند اتوگراف QX60 رانندگی نمی کنید، بلکه به آن فرمان می دهید. چرخ دنده و تمام قطعات فلزی پر سر و صدا هنوز به طرز مثبتی نیسان Pathfinder هستند، اما چرخ‌های استاندارد 20 اینچی کمک می‌کنند تا همه چیز تا حدودی صاف شود. پارک کردن آن حتی با سنسورهای پارک جلو و عقب اتوگراف و دوربین 360 درجه بسیار بزرگ است، و حتی با وجود سنسورهای پارک عقب و جلو اتوگراف و دوربین 360 درجه، و تقریباً ظریف مانند یک اورکا که در بزرگراه با سرعت 75 مایل در ساعت پرواز می کند، دشوار است، اما خلبان آن واقعاً راحت است. جدای از موانع وحشتناک جاده که در مجموع به عنوان ترافیک شناخته می شوند، دنیای بیرون واقعاً وجود ندارد زمانی که شما در حال حرکت با QX60 به مقصد خود هستید.

جان چارلز رایل اسقف انگلیسی قرن نوزدهم گفت: «هیچ درسی به اندازه درسهایی که در مدرسه مصیبت آموخته شده مفید نیست». اگر از آن به عنوان یک معیار استفاده کنیم، به جرات می توانم بگویم که در طول مدتی که با QX60 کار کردم، حتی یک درس مهم را یاد نگرفتم. رانندگی کردن واقعاً خوب است.

با این حال، من با QX60 مشکل دارم که تجربه رانندگی در موقعیت خوبی را بد می کند. تقصیر کاملاً پشت فناوری کمک راننده ProPilot Infiniti و دسته ابزار 12.3 اینچی آن است که اینفینیتی آن را “نمایشگر پویا متر” می نامد.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید