مگ بلاگ

Tecno Megabook T16 Pro Ultra

Tecno Megabook T16 Pro Ultra

این تراشه‌های جدید Core Ultra اینتل اولین تراشه‌های اینتل هستند که واحدهای پردازش عصبی (یا NPU) اختصاصی را در کنار CPU و GPU داخلی دارند، بنابراین Tecno طبیعتاً عملکرد هوش مصنوعی Megabook T16 Pro Ultra را تبلیغ می‌کند. Megabook تا حدی از NPU برای برخی از ویژگی‌های چت ویدیویی به کمک هوش مصنوعی، از جمله «اصلاح نگاه چشم»، نوعی حالت تله پرومتر، و محو کردن پس‌زمینه (احتمالاً کیفیت بالاتری نسبت به آنچه که همه قبلاً قادر به انجام آن بودند، استفاده می‌کند). همانطور که رایج می شود، NPU برای کاهش نویز هوش مصنوعی «هوشمند» در سمت صوتی/صوتی چت های راه دور نیز استفاده می شود.

در مورد هوش مصنوعی مولد، Tecno ادعا می کند که می تواند تنها در یک ثانیه برای یک تصویر 512×512 یا شش ثانیه برای یک تصویر با وضوح بالاتر با اندازه 1024×768، تصویر هوش مصنوعی تولید کند. مشخص نیست که چه مدل هوش مصنوعی در اینجا برای تولید تصویر روی دستگاه استفاده می‌شود، اما روی زمین در MWC، دیو مک کویلینگ خودمان نتایج عجیبی گرفت، مانند تصویر بالا برای «هالک هوگان در حال موج‌سواری روی دریاچه‌ای از موس شکلاتی». ” برای شروع قطعا موج سواری را به تصویر نمی کشد. می‌توان آن را به‌عنوان نمایشی به سبک نقاشی رنگ روغن از موجودی شبیه هوگان توصیف کرد که تلاش می‌کند یک قایق نجات سرریز در دریاچه موس شکلاتی را هدایت کند. (در گردآوری روز اول MWC دیو، او گفت که با یک “پست با دقت ساخته شده” بهتر کار می کند.)

Tecno هنوز تاریخ انتشار یا محدوده ای از MSRP ها را برای Megabook T16 Pro Ultra ارائه نکرده است. اما اگر واقعا بتواند ترکیبی از عملکرد، قابلیت حمل و عمر باتری را که Tecno در نظر دارد ارائه دهد، احتمالاً نامزدی SlashGear خود را به عنوان یکی از بهترین محصولات رونمایی شده در MWC Barcelona 2024 حفظ خواهد کرد. در حالی که یکی از محصولات مورد علاقه ما است. از این رویداد، موارد دیگری اعلام شد که ارزش بررسی دارند، مانند لپ‌تاپ Dell Latitude و Lenovo Transparent.

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

10 بهترین پهپاد نظامی جهان در سال 2024

پهپادهای نظامی بیش از یک قرن است که جزء اصلی جنگ بوده اند. در اینجا 10 بهترین پهپادهایی که در ارتش های مدرن در سراسر جهان در سال 2024 یافت می شوند آورده شده است.

طراحی سایت
و فروشگاه آنلاین
صاحب
کسب و کار شوید!
فقط با دو میلیون
تماس بگیرید